گوشی Umi Zero 2 به پردازنده‌ی ده هسته‌ای، 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز می‌شود

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش شرکت چینی اومی با معرفی گوشی ۹۰ دلاری Rome که از امکانات جذابی برخوردار است، همه را شگفت‌زده کرد. امروز خبری منتشر شده که یک بار دیگر این تولیدکننده قصد دارد با رونمایی از پرچمداری به نام Zero 2 با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار، توانایی‌های خود را به رخ رقبا بکشد.
تبلیغات

 گوشی اومی روم به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با روکش شیشه 2.5D، بدنه‌ی فلزی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با معماری ۶۴ بیتی، ۳ گیگابایت رم و دوربین ساخت سونی مجهز شده است که علاوه بر سخت‌افزار دستگاه، قیمت ۹۰ دلاری آن نیز جذاب به نظر می‌رسد. اما حالا شرکت اومی اعلام کرده قصد دارد با معرفی مدل زیرو ۲ یک بار دیگر شگفتی تازه‌ای خلق کند.

ماه جولای بود که اخباری پیرامون معرفی گوشی زیرو ۲ اومی منتشر شد. گفته می‌شد این گوشی همچون یوتافون یه یک نمایشگر ثانویه جوهر الکترونیک در پشت دستگاه مجهز می‌شود و فصل تابستان وارد بازار خواهد شد. اما در تیزری که در ماه اکتبر از زیرو ۲ منتشر شد دیگر خبری از نمایشگر دوم نیست و جای آن را یک کاور چرمی زیبا گرفته است.

zero21 3a599

اما در خبری که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی زیرو ۲ اومی به یک پردازنده‌ی ده هسته‌ای هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک، نمایشگر ۵.۲ اینچی (ساخت سامسونگ) سوپر امولد با رزولوشن کواد اچ‌دی و تراکم ۵۶۵ پیکسل بر اینچ، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین دوگانه با امکان تغییر نقطه کانونی و سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد.

zero22 60a04

اما نکته‌ی قابل توجه در مورد این گوشی قیمت ۲۹۹ دلاری آن است که قطعا وسوسه‌انگیز خواهد بود. اگر تغییرات خاصی از سوی کمپانی سازنده صورت نگیرد، زیرو ۲ با همین قیمت در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این گوشی جذاب با قیمت رقابتی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات