تماشا کنید: دلجویی از مشتریان قدیمی تا راه اندازی TD-LTE در مبین نت

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
زومیت مشکلات کاربران مبین‌نت و مهاجرت به سوی فناوری جدید را از مسئولان شرکت مبین‌نت پیگیری کرده است.
تبلیغات

مشترکان شبکه وایمکس مبین‌نت در برخی از نقاط کشور با مشکلات متعددی روبرو هستند. کارکنان مرکز ارتباط با مشترکان این شرکت مشکلات موجود را تایید کرده و به برخی از مشترکان اعلام می‌کنند که می‌توانند از شبکه خارج شوند. از سویی فناوری وایمکس تا ۹ ماه دیگر جای خود را به فناوری دیگری در این شرکت می‌دهد.

اختلالات موجود در شبکه‌های بی‌سیم، به ویژه فناوری وایمکس، سبب نارضایتی مشترکان می‌شود و آنها را مجبور به مهاجرت می‌کند. این مهاجرت می‌تواند به سوی‌ راه‌های دیگر دسترسی به اینترنت یا شرکت‌های دیگر اینترنتی باشد. برخی مواقع شرکت‌های ارائه دهنده وایمکس با توجه به مشکلات موجود در برخی محلات و شهرها، به مشترکان پیشنهاد خروج از شبکه را می‌دهند. مشترکان ناراضی از قطع و وصلی‌های مکرر اینترنت نیز به سرعت این پیشنهاد را قبول کرده و از شبکه خارج می‌شوند.

این اتفاقی است که برای مشترکان شبکه مبین‌نت پیش آمده و مدیران این شرکت معتقدند که ۱۰ درصد از کاربرانی که برایشان این اتفاق افتاده را با فناوری و پیشنهادات جدید به شبکه باز می‌گردانند. فناوری جدیدی‌ که در مبین‌نت قرار است ارائه شود، TD-LTE است. TD-LTE یکی از فناوری‌های ارائه شده در نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه بوده که در آن دسترسی به شبکه فقط در حالت ثابت بودن امکان پذیر است. یعنی شما نمی‌توانید مانند 4G ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه که FD-LTE نام دارد، از شبکه و اینترنت در حال حرکت استفاده کنید.

کمیلی‌زاده، معاون شرکت مبین‌نت در گفتگو با زومیت درباره مشکلات کاربران و استفاده از فناوری TD-LTEتوضیح می‌دهد.

کلیه‌ی مطالب مرتبط با الکامپ امسال را در آدرس الکامپ مشاهده کنید.

قیمت مودم مبین‌ نت و دیگر مودم موجود در بازار ایران را در بخش محصولات زومیت مشاهده و ارزان‌ترین فروشنده را بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات