ال‌جی در حال کار بر روی گوشی با نمایشگر خمیده است

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اندکی پس از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال توقف معرفی گوشی‌های نسل جدید سری فلکس ال‌جی که تنها گوشی‌های ال‌جی با صفحات نمایش خمیده به شمار می‌روند، حالا به نظر می‌رسد ال‌جی در نظر دارد تا سری جدید گوشی‌ها خود را با صفحه نمایش خمیده در لبه‌ها معرفی کند. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

جی فلکس و جی فلکس ۲ ال‌جی تنها گوشی‌های این شرکت با صفحات نمایش منحنی بودند که به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای قصد ادامه دادن این سری را ندارد. بنابر شایعات منتشر شده توسط ایوان بلس در حساب کاربری Evaleaks در توییتر به نظر می‌رسد ال‌جی در حال کار بر روی گوشی دارای صفحه نمایش با لبه‌های خمیده است که در قسمت بالای گوشی خمیدگی دارند.

lg new curved screen smartphone 01 b42ff

اطلاعات بیشتری در حال حاضر از این گوشی در دست نیست، اما به نظر می‌رسد گوشی جدید ال‌جی شبیه به گلکسی نوت اج سامسونگ باشد با این تفاوت که به جای خمیدگی در لبه‌ی کناری در لبه‌ی بالای این گوشی شاهد خمیدگی صفحه نمایش خواهیم بود. البته ممکن است این خمیدگی تا پشت گوشی و قاب پشت آن نیز کشیده شود.

صفحات نمایش با لبه‌های خمیده در سال گذشته با معرفی نوت اج وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد و به نظر می‌رسد کاربران نیز اقبال خوبی به سمت این گوشی‌ها داشته‌اند که البته بیشتر به دلیل زیبایی آن‌ها بوده و این صفحات کارایی خاصی را به گوشی‌های هوشمند اضافه نکرده‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات