زوم‌اپ: مجموعه ابزارهای شخصی در قالب یک ماشین حساب ویندوزفونی با kyms calc

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
kyms calc اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به لطف آن، می توانید محیطی امن برای اطلاعات شخصی خود در اختیار داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همین ابتدا باید به این موضوع اعتراف کنیم که kyms calc واقعا اپلیکیشن جالب و هوشمندانه ای است که می تواند محیطی امن را برای فایل‌ها و اطلاعات شخصی شما به وجود بیاورد. تاکنون راه‌های مختلفی از جمله اپلیکیشن‌های رمزگذاری یا حتی مخفی کننده وجود داشته‌اند که هر کدام به نوعی این وظیفه را به انجام می‌رساندند. اما نظرتان درباره‌ی برنامه‌ای که هیچ کس از عملکرد آن باخبر نباشد چیست؟ kyms calc اپلیکیشنی است که به شما امکان نگهداری فایل‌های خصوصی در محیطی امن را می دهد و به کمک آن می‌توانید عکس‌ها، ویدئو‌ها، شماره تلفن‌ها و یادداشت‌های خصوصی خود را نگهداری کنید و حتی از مرورگر شخصی و ابزار ضبط صدا نیز برخوردار باشید تا تاریخچه‌ی مرور وب‌سایت‌ها و صدا‌های ضبط شده از چشم دیگر برنامه‌های گوشی دور بماند. اما نکته‌ای که درباره‌ی این اپلیکیشن بسیار جالب توجه است نحوه‌ی مخفی‌سازی این ابزارک‌ها است؛ به نوعی که از چشم دیگر افراد، kyms calc تنها یک ماشین حساب معمولی است.

kyms calc2 12c43

هنگامی که اپلیکیشن kyms calc را اجرا می کنید، یک ماشین حساب ساده و شیک را مشاهده خواهید کرد که می توانید توسط آن محاسبات مختلف خود را به انجام برسانید. اگر به دنبال ابزارک‌های مخفی و امن خود هستید نیز کافیست تا عدد تنظیم شده به عنوان رمز عبور را وارد کنید و بدون انتخاب عملکردی مانند جمع، تفریق و... علامت مساوی را لمس کنید. به محض این کار وارد پشت صحنه‌ی مخفی این برنامه می شوید و می توانید از تمامی امکانات مورد نظر استفاده کنید. مزیت دیگری که این اپلیکیشن نسبت به همتایان خود در ویندوزفون دارد پشتیبانی از کانتکت‌ها است؛ به طوری که می‌توانید شماره‌هایی که ترجیح می دهید در دسترس همه نباشند را در کانتکت‌های این اپلیکیشن Add کنید تا در عین ذخیره بودن شماره‌ی مورد نظر، این شماره در اپلیکیشن پیش‌فرض مخاطبین نمایش داده نشود. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات