یک مرکز تعمیرات در چین قادر به ارتقای حافظه‌ی آیفون و آیپد است

پنج‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا اگر امکان ارتقای حافظه‌ی داخلی آیفون وجود داشت، تعداد زیادی از کاربران این گوشی از آن استقبال می‌کردند. به تازگی یک مرکز تعمیرات در چین راهکاری برای تعویض و ارتقای حافظه‌ی داخلی آیفون و آیپد یافته است. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپل در محصولات خود یک نرم‌افزار حفاظتی به کار می‌برد که وظیفه‌ی بررسی صحت پیکربندی سخت‌افزار را بر عهده دارد. به نظر می‌رسد به دلیل وجود یک باگ، راهکاری برای دور زدن این نرم افزار پیدا شده است، البته به احتمال زیاد این باگ در آینده‌ی نزدیک توسط اپل رفع خواهد شد. اما در حال حاضر یک مرکز تعمیرات چینی مدعی شده که به موجب این باگ توانسته است حافظه‌ی داخلی بیش از ۷۰ عدد آیفون و آیپد را با موفقیت ارتقا دهد.

کار با این تراشه‌ها توسط دست بسیار دشوار است اما ابزارهای خاصی برای آسان سازی این فرآیند ساخته شده است. با این حال مادربرد آیفون ۵اس بسیار کوچک است و تعویض حافظه‌ی داخلی آن باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. براساس اخبار گزارش شده فرآیند تعویض و ارتقای حافظه‌ی‌ داخلی آیفون ۶ و اکثر آیپدها بسیار ساده است. اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد شرایط تعویض حافظه‌ی آیفون ۶اس وجود ندارد.

این مرکز هزینه‌ی ارتقا به حافظه‌ی ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایتی را به ترتیب ۹۲ و ۷۱ دلار اعلام کرده است، این در حالیست که اختلاف قیمت بین مدل پایه‌ی آیفون با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل ۶۴ گیگابایتی آن، ۱۰۰ دلار است. به نظر می‌رسد مرکز تعمیرات یاد شده قیمت منصفانه‌تری را نسبت به اپل در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات