بلک‌بری Priv با روکش طلای ۲۴ عیار به زودی عرضه خواهد شد

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک شرکت مطرح ویتنامی که در عرضه‌ی گوشی‌های طلا کاری شده شهرت دارد به تازگی از عرضه‌ی نسخه‌‌ی روکش شده با طلای بلک‌بری Priv خبر داده است. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اولین تجربه‌ی اندرویدی بلک‌بری با قیمت ۷۰۰ دلاری خود مدتی پیش عرضه شد. بلک‌بری Priv با بهره‌مندی از صفحه‌کلید فیزیکی نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند اندرویدی ظاهری متفاوت دارد. یک شرکت ویتنامی با نام Karalux که سابقه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های طلاکاری شده‌ی بلکبری پاسپورت و Q10 را نیز در کارنامه دارد به تازگی نسخه‌ای از Priv را با روکش طلای ۲۴ عیار تولید کرده است.

priv طلای ۲۴ عیار

فروش بلک‌بری Priv پنجم دسامبر (۱۴ آذر) در ویتنام آغاز خواهد شد و Karalux نیز همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی معمولی این گوشی نسخه‌‌ی لوکس آن را عرضه می‌کند. این شرکت اعلام کرده است که باز کردن Priv نسبت به گوشی‌های قبلی مشکل‌تر بوده است.

priv با روکش طلا

علاقه‌مندان ویتنامی می‌توانند با پرداخت مبلغ ۳۵۵ دلار، گوشی خود را با طلای ۲۴ عیار مزین کنند. قیمت این گوشی برای ویتنامی‌ها چیزی در حدود ۱۱۰۰ دلار خواهد بود؛ این در حالی است که ساکنین نقاط دیگر دنیا برای داشتن نسخه‌ی لوکس Priv باید ۱۳۵۰ دلار هزینه کنند.

بلک بری priv
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات