تماشا کنید: آگهی آمازون برای معرفی پهپاد Amazon Prime Air با حضور جرمی کلارکسون

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
آمازون در مورد نحوه‌ی عملکرد پهپادهای Amazon Prime Air توضیحاتی ارائه کرد.
تبلیغات

آمازون سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام کرد که برنامه‌هایی را برای استفاده از پهپاد‌ به منظور ارسال کالا برای مشتریان خود دارد. در طول دو سال اخیر اخبار متعددی در این خصوص منتشر شده تا اینکه این کمپانی ویدیویی را در مورد نحوه‌ی عملکرد پهپادهای Amazon Prime Air با حضور جرمی کلارکسون منتشر کرد. با زومیت همراه باشید.

به نظر می‌رسد آمازون از حضور جرمی کلارکسون در تبلیغات ویدیوی بازخورد مثبتی دریافت کرده است. پس از آنکه مجری سابق برنامه‌ی تاپ گیر در تبلیغاتی به منظور معرفی سرویس استریم ویدیوی این کمپانی شرکت داشت، حال شاهد دومین حضور کلارکسون در تبلیغاتی ویدیویی به منظور نمایش قابلیت‌های سیستم ارسال کالا با استفاده از پهپاد توسط آمازون هستیم. در این ویدیوی دو دقیقه‌ای، جرمی کلارکسون فرآیند خرید توسط کاربر و ارسال کالا توسط پهپاد را از مرحله‌ی بارگیری از انبار تا رسیدن به درب منزل کاربر تشریح می‌کند.

همانطور که می‌توان در تصاویر نیز مشاهده کرد، پهپاد مورد نظر با آنچه که آمازون دو سال پیش از آن رونمایی کرده بود، متفاوت است. پهپاد جدید آمازون ظاهر نسبتا تجاری‌تری داشته و نشان از این دارد که تصمیم آمازون برای استفاده از این سیستم راسخ است. برخلاف نسخه‌ی پیشین که بسته‌ی ارسالی از بیرون قابل دیدن بود، در نسخه‌ی جدید نمی‌توان اثری از بسته‌ی ارسالی را از بیرون پهپاد مشاهده کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط جرمی کلارکسون این ویدیو قادر است تا ارتفاع ۱۲۱ متری بصورت عمودی پرواز کرده و سپس با تغییر حالت پرواز تا ۲۱ کیلومتر دورتر از انبار اصلی پرواز کند. در طول پرواز این پهپاد از فناوری Sense and Avoid Technology آمازون استفاده می‌کند که هدف از آن جلوگیری از برخورد و تصادف در آسمان است.

آمازون در صفحه‌ی مربوط به سرویس Amazon Prime Air اعلام کرده که استفاده از این سرویس بصورت تجاری هنوز مقدور نیست و راه‌اندازی سرویس ارسال کالا با پهپاد نیاز به زمان بیشتری دارد. در حال حاضر سازمان‌های رگولاتوری در آمریکا در حال تدوین قوانین مربوط به پرواز‌ پهپاد‌های تجاری در این کشور هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات