اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 از راه رسید

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت امروز اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را برای کاربران عرضه می‌کند. پیش از این نیز گزارش‌ها از عرضه‌ی یک بروز رسانی بزرگ برای ویندوز ۱۰ در ماه نوامبر حکایت داشتند. با ما در زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از ویندوزهای مایکروسافت است و ردموندی‌ها با آپدیت‌های منظم قصد به بلوغ رساندن این سیستم‌عامل دارند. طبق گزارشات گذشته، مایکروسافت به کاربران ویندوزهای ۷ و ۸.۱ اجازه ارتقاء مستقیم به این ویندوز ۱۰ بروزرسانی شده را می‌دهد.

این بروزرسانی که به نام بروزرسانی پاییز نیز شناخته می‌شود با هدف بهبود در عملکرد و پایداری ویندوز ۱۰ عرضه شده است. در این بروزرسانی شاهد افزوده شدن ویژگی‌های برای صاحبان کسب و کار هستیم. این بروزرسانی در کنار بهبودهای کلی در عملکرد ویندوز، ویژگی‌های جدیدی از جمله بهبودهای ظاهری را به همراه داشته است.

در این نسخه، سرعت بوت ویندوز چیزی در حدود ۳۰ درصد نسبت به ویندوز ۷ بهبود یافته است. همچنین در این بروزرسانی مایکروسافت اج یکپارچگی بیشتری با کورتانا پیدا کرده است. کورتانا و مایکروسافت اج شاهد بهبودهایی در عملکرد هستند و ویژگی‌های جدید به آن‌ها اضافه شده است. مایکروسافت اج علاوه بر بهبود در عملکرد از نظر امنیتی نیز رشد داشته است. قابلیت پیش‌نمایش تب‌های باز شده نیز به اج اضافه شده است. مایکروسافت با همگام‌سازی اطلاعات لیست favorite و Reading در دستگاه‌های مختلف دسترسی به آن‌ها را ساده کرده است.

کورتانا قابلیت شناسایی شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها و آدرس‌ها در نوت‌های نوشته شده توسط کاربر را پیدا کرده است و کاربر را برای تنظیم یادآورها کمک خواهد کرد. پیش از این بروزرسانی کاربر برای ایجاد یادآور مجبور به نوشتن متن و استفاده از گفتار بود ولی با آپدیت جدید به وسیله قلم استایلوس نیز می‌تواند این کار را انجام دهد. کورتانا از این پس شما را از پیشنهادات تخفیف ارائه شده در وب‌سایت‌های پربازدیدتان آگاه خواهد ساخت.

این بروزرسانی در قسمت بروزرسانی ویندوز ۱۰ قابل دریافت است. نظر شما در مورد بروزرسانی‌های اخیر چیست؟ آیا از کاربران ویندوز ۱۰ هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات