گیگابایت کارت گرافیک GTX980 را با خنک کننده مایع ارائه می کند

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده گیگابایت، مدل GTX980 WAOC است که از یک برد و چیپ گرافیکی GTX980 و یک خنک کننده ی مایع که پیش از این در مجموعه GIGABYTE WaterForce به کار رفته بود ، تشکیل شده است.
تبلیغات

GTX 980 WAOC تازه‌ترین محصول گیگابایت است که همانند دیگر کارتهای GTX980، بر پایه معماری ۲۸ نانومتری ، ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 ، پشتیبانی DirectX12 و پهنای باند ۲۵۶ بیتی ساخته شده است که با بهرمندی از خروجی های متعدد ، توانایی پردازش ۴ تصویر همزمان را دارد.

ویژگی های منحصر به فرد GIGABYTE GTX980 WAOC:

ست خنک کننده مایع این کارت گرافیک بصورت لوپ بسته بوده و با داشتن یک بلوک ویژه (Full Cover Block) ، قابلیت گرماگیری از پردازنده گرافیکی، چیپ های حافظه و ماسفت ها را دارد که به منظور نصب و استفاده راحت بصورت سر هم شده عرضه می شود.

gtx 980 pin

در ساخت این کارت گرافیک از فناوری SOC GPU Gauntlet استفاده شده که امکان انتخاب پردازنده های دستچین شده و باکیفیت‌تر را برای این محصول میسر ساخته که باعث توانایی اورکلاکینگ بالاتری خواهد شد.

gtx 980 gauntlet

فناوری GIGABYTE Flex به کار رفته در این کارت گرافیک می تواند بطور خوکار تمامی نمایشگر های متصل به خروجی های کارت گرافیک را شناسایی کرده کرده و یک تصویر واحد را بصورت چینش چهار نمایشگره پردازش کند تا تجربه استفاده از رزولوشن های عریض و فوق عریض را برای کاربران امکانپذیر سازد.

gtx 980 flex

مجموعه فناوری ها و امکانات به کار رفته در این محصول ، زمینه ساز ویژگی های زیر خواهد شد

  • ۱. دمای کاری پایینتر به دلیل استفاده از خنک کننده مایع و فناوری Ultra Durable
  • ۲. قابلیت اورکلاک بالا با استفاده از چیپ گرافیکی دستچین شده و مدار تغذیه اختصاصی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات