تحلیل ها نشان از فروش ۴۵ تا ۵۱.۱ میلیون دستگاه آیفون در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ دارند

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده اپل گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ را ارائه خواهد کرد، حال آنکه کارشناسان در فاصله‌ی چند روز باقی به انتشار این گزارش، گمانه‌‌های خود مبنی بر میزان فروش آیفون‌های جدید را منتشر کرده‌اند که نشان از افزایش بیش از ۲۴ درصدی فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی دارد.
تبلیغات

اپل روز سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده گزارش مالی مربوط به تابستان سال جاری را منتشر خواهد کرد. تحلیل‌گران بازار در روزهای منتهی به انتشار این گزارش، پیش‌بینی کرده‌اند که آیفون‌های اپل در سه ماهه‌ی گذشته با رشد فروش همراه بوده‌اند. از جمله‌ی موسسات تحلیلی که در این رابطه اظهار نظر کرده‌اند، باید به فورچون و کی جی آی اشاره کرد.

اپل در آخرین آمار ارائه شده، به این نکته اشاره کرد که این کمپانی موفق شده تا اواخر ماه گذشته‌ی میلادی بیش از ۱۳ میلیون دستگاه از آیفون‌های جدیدش را به فروش برساند. این آمار مربوط به فروش آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس است. اما تخمین‌ها در خصوص فروش مجموع آیفون‌های اپل در طول سه ماهه‌ی تابستان چه می‌گوید؟

فورچون پیش بینی می‌کند که اپل بطور میانگین موفق شده تا ۴۸.۷۲ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمندش را به فروش برساند که در مقایسه با ۳۹.۷۲ میلیون دستگاه مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایشی چشم‌گیر دارد. موسسه‌ی کی جی آی نیز پیش بینی کرده که اپل ۴۸.۵ میلیون دستگاه آیفون به فروش رسانده که نزدیک به گمانه‌های فورچون است. شمار دیگری از تحلیل‌گران نیز گمانه‌هایی در این بازه را ارائه کرده‌اند که البته بیشترین تخمین زده شده متعلق به Deutsche Bank با فروش بیش از ۵۱.۱ میلیون دستگاه آیفون است.

بخشی از این افزایش فروش را باید به دلیل اضافه شدن بازار بزرگی نظیر چین دانست. با وجود افزایش فروش در زمینه‌ی آیفون‌های این کمپانی، کی جی آی پیش بینی کرده که فروش آیپدهای اپل با کاهشی ۹.۵ درصدی روبرو شده است. همچنین براساس گمانه‌های کی جی آی، فروش مک‌های این کمپانی نیز ۱.۵ درصد کاهش یافته است. کی جی آی همچنین به پیش بینی میزان فروش آیپد پروهای اپل پرداخته و تخمین‌های اولیه خود را از ۴ تا ۵ میلیون دستگاه به ۲ میلیون دستگاه کاهش داده است. این کاهش ناشی از مشکلات پیش آمده در چرخه‌ی تولید این محصول است که بخشی از آن مربوط به نمایشگرهای تولیدی شارپ است.

به نظر شما میزان فروش آیفون‌های اپل به چه اندازه خواهد بود؟

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با آیفون ۶ اس به آدرس zoomit.ir/product/apple-iphone-6s/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات