زوم‌اپ: استریم آنلاین بازی‌ها با سرویس محبوب Twitch

سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
Twitch یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای استریم آنلاین بازی‌ها به حساب می‌آید که در مدت زمان کمی، خود را به یکی از قوی ترین سرویس‌ها در این زمینه تبدیل کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید برای هر کاربری تماشای آنلاین بازی‌ها یا اشتراک‌گذاری لحظاتی که مشغول انجام یک بازی است چندان جالب و هیجان‌انگیز نباشد؛ اما کافیست تا یک گیمر واقعی را از نزدیک ببینید تا از علاقه‌ی بی اندازه‌ی او به چنین موضوعی آگاه شوید. Twitch سرویسی متعلق به آمازون است که برای چنین افرادی راه‌اندازی شده است و به لطف گسترده شدن بستر اینترنت و بالا رفتن سرعت‌ها، استفاده از آن نیز روز به روز در حال افزایش است. گیمرهای ایرانی نیز شاید به آسودگی و راحتی کاربران جهانی Twitch قادر به استفاده از این سرویس نباشند، با این حال این سرویس جای خود را در بین کاربران ایرانی نیز باز کرده است.

Twitch2

در این اپلیکیشن علاوه بر آنکه می‌توانید ویدیوهایی زنده از بازی‌های در حال انجام توسط هزاران گیمر را مشاهده کنید، می‌توانید ویدیوی بازی در حال انجام خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. شرکت‌های بزرگی همچون Xbox, Sony Riot Games, Blizzard و ... در این سرویس دارای کانال‌های رسمی هستند که علاوه بر دنبال کردن اخبار مختلف از سوی این کانال‌ها، می‌توانید به تعامل با عوامل آن نیز بپردازید. قابلیت گفتگوی آنلاین نیز بین اکانت‌ها در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز بتوانید با گیمری که کانال او را دنبال می‌کنید در تماس باشید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات