سامسونگ و ال جی در سال ۲۰۱۶ گوشی های هوشمند تا شدنی خود را روانه‌ بازار خواهند کرد

پنج‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با پیشرفت روز افزون فناوری و لزوم بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه در محصولاتی نظیر گوشی‌‌های هوشمند، تولیدکنندگان مجبور به بکارگیری راهکارهای نوین و قابلیت‌های جدید هستند. در همین راستا، گزارش شده که دو غول کره‌ای ال‌جی و سامسونگ گوشی‌های هوشمند تا شدنی خود را سال آینده روانه‌ی بازار خواهند کرد.
تبلیغات

در بازار گوشی‌های هوشمند و بطور کلی در بازار رقابتی امروز، خلاقیت با موفقیت یک محصول رابطه‌ی مستقیمی دارد، چراکه کاربران درصدد استفاده از قابلیت‌ها و ویژگی‌های نو در محصولاتی هستند که اقدام به خرید آن می‌کنند. در سال‌های گذشته نیز به عینه این موضوع به اثبات رسیده است. استفاده از حسگر اثر انگشت، بهره‌گیری از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی، تعبیه صفحه‌ی نمایش خمیده در گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی اس ۶ اج، همراه کردن قلم با یک صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر نظیر سری گلکسی نوت و انتقال کلید‌های سخت‌افزاری به پشت گوشی در گوشی‌های پرچمدار ال‌جی از جمله‌ی مواردی است که به نوعی هر یک باعث جلب نظر کاربران و افزایش فروش محصولات نامبرده شده‌اند.

انتشار پتنت‌های مختلف نشان از این دارد که در سال‌های آینده نیز باید شاهد عرضه‌ی محصولات خلاقانه‌ی دیگری به بازار باشیم. یکی از مواردی که می‌تواند بسیار جالب توجه باشد، عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با قابلیت تا شدن است. این گوشی‌های هوشمند باید به صفحه‌ نمایشی مجهز شوند، که قابلیت تا شدن را داشته باشند. فعالیت‌های اخیر کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ نشان از این دارد که در آینده‌ی نزدیک باید شاهد عرضه‌ی چنین محصولاتی به بازار باشیم. گزارشی از Business Korea نشان از این دارد که احتمالا در آینده‌ی نزدیک گوشی‌های هوشمند تاشدنی روانه‌ی بازار خواهند شد. در این گزارش به این نکته اشاره شده که سامسونگ در حال کار روی نمونه‌ی اولیه توسعه یافته است.

منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده‌اند که ال‌جی نیز در آستانه‌ی تولید گوشی‌هوشمندی با این کارکرد است. براساس شنیده‌ها هرچند ال‌جی هنوز نمونه‌ای از گوشی هوشمندش به این شکل را تولید نکرده، اما در آینده‌ی نزدیک شاهد تلاش‌های جدی این کمپانی در این عرصه خواهیم بود. ال‌جی از زیرساخت قدرتمندی برای تولید صفحه‌ی نمایش برخوردار است و احتمالا علاوه بر تولید گوشی هوشمند تاشدنی تحت برند ال‌جی، این کمپانی فناوری مورد نظر را در اختیار گوگل و اپل نیز قرار خواهد داد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که ال‌جی در حال تصمیم‌گیری برای فرم گوشی‌هوشمند تا شدنی است که شاید در آینده عرضه کند.

شایعات منتشر شده احتمال معرفی گوشی‌هوشمند تا شدنی سامسونگ را تا ژانویه سال ۲۰۱۶ مطرح کرده‌اند؛ حال باید دید که آیا این شایعات با واقعیت پیوند خواهند خورد یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات