Dakele 3 کُپی چینی آیفون 6 با سیستم‌عامل اندروید معرفی شد!

پنج‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از علاقه‌مندان سیستم عامل اندروید گوگل مایل هستند تا آیفون اپل با سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه شود. به تازگی یک شرکت چینی این رویا را برآورده کرده و کُپی بسیار استادانه‌ای از آیفون را با سیستم‌عامل اندروید معرفی کرده است.
تبلیغات

آیفون 6 اپل با فروش بسیار خوبی مواجه شده و بخصوص تقاضای فوق‌العاده بالایی برای آیفون 4.7 اینچی وجود داشته است. اما واقعاً چه چیزی آیفون 6 را تبدیل به یک گجت خاص می‌کند؟ بدون تردید iOS 8 با رابط کاربری روان و زیبای خود یکی از عوامل بسیار مهم است. همچنین طراحی زیبای این گوشی‌هوشمند نیز یکی از عوامل بسیار مهم دیگر است. اما به نظر شما اگر آیفون با همین طراحی ظاهری از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌بُرد، با چه گوشی‌هوشمندی مواجه می‌شدیم؟ این سؤالی است که پاسخ آن تنها در یک کشور موجود است و اگر حدس شما کشور چین بوده باید بگوییم که درست حدس زده‌اید.

The-Dakele-3 1

به تازگی نمونه‌ای از آیفون 6 در کشور چین معرفی شده و Dakele 3 نام گرفته است. این گوشی‌هوشمند که دقیقاً کُپی آیفون 6 است دارای بدنه فلزی، دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا شبیه به آیفون، دکمه خانه‌ی دایره‌ای و  البته نوارهای پلاستیکی برای آنتن است. حتی دوربین این گوشی‌هوشمند نیز کمی نسبت به بدنه آن حالت برجسته دارد.

The-Dakele-3 2

Dakele 3 یک کُپی وقیحانه ولی بسیار استادانه از آیفون 6 است. این گوشی‌وشمند طی ماه‌های آینده با نسخه نامعلومی از اندروید که احتمالاً اندروید 4.4 کیت‌کت به همراه رابط کاربری اختصاصی Dakele خواهد بود، عرضه می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی  MT6572 ساخت مدیا تِک (البته شایعاتی در مورد نسخه دیگری با پردازنده اسنپ‌دراگون سری 800 نیز وجود دارد) با 3 گیگابایت رَم، از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند است. در پشت این گوشی‌هوشمند یک دوربین 13 مگاپیکسلی که مجهز به سنسور متداول IMX214 سونی با لنز f/2.0 است، قرار دارد.

The-Dakele-3 4

هنوز نمی‌دانیم که آیا این گوشی‌هوشمند به نازکی آیفون 6 نیز هست یا خیر؛ ولی روی هم رفته به نظر گوشی پیشرفته‌ای می‌آید. نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات