بیانیه مطبوعاتی ال‌جی درباره تلفن جی فلکس 2

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۲
مطالعه 5 دقیقه
LG G Flex 2 با طراحی منحنی‌شکلِ پویا برای ارائه تصاویری زنده‌تر، سخت‌افزاری قدرتمندتر و نرم‌افزاری کاربرپسندتر بهینه‌سازی شده است. در ادامه می‌توانید بیانیه مطبوعاتی ال‌جی درباره این تلفن خمیده را مطالعه کنید.
تبلیغات

ال‌جی با رونمایی از G Flex 2 جدیدش در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. G Flex قبلی نقدهای مثبتی برای طراحی نوآورانه و ابتکار خارج از چارچوب‌های رایج دریافت کرد. یک سال بعد، G Flex 2 با طراحی پیشرفته‌تر، کارایی سریع‌تر و از همه مهم‌تر راحتی بیشتر نسل قبلی خود را از هر لحاظ بهبود داده است.

G Flex 2 شرکت ال‌جی طراحی صاف و صیقلی و منحنی‌هایی شیک دارد. همچنین این گوشی تلفن همراه هوشمند پردازنده قدرتمند ۶۴ بیتی 810 Qualcomm Snapdragon هشت هسته ای برای عملکردی چابک و سریع دارد. همچنین صفحه نمایش 5/5 اینچی آن فول اچ‌دی است. به علاوه، نرم‌افزار به روز شده این گوشی با ارائه قابلیت‌های جدیدی نظیر «Gesture View» و «Glance View» راحتی بیشتری به ارمغان آورده است. قابلیت منحصر به فرد «Self Healing» از G Flex قبلی به G Flex 2 منتقل شده است و اکنون حتی سریعتر و مؤثرتر از قبل عمل می‌کند.

زیبائی در جزئیات

G Flex2 با پروفایلی منحنی‌شکل با شعاع 700 میلی‌متری برتری زیادی نسبت به نسل قبلی خود دارد. تلفن همراه هوشمند جدید با منحنی‌هایی با محدوده شعاع 400 میلی‌متر تا 700 میلی‌متر از مقابل، پشت، طرفین و لبه‌های بالا به پائین سمفونی متقارنی از منحنی‌ها را ایجاد کرده است. لایه‌های منحنی شکل و پویای این تلفن همراه شفافیت و دینامیک بیشتری را به G Flex2 منتقل می‌کنند.

اگرچه منحنی‌های G Flex2 برای اهدافی بیش از زیبائی طراحی شده‌اند. طراحی ارگونومیک این تلفن میکروفن را برای انتقال صدای بهتر به دهان نزدیکتر می‌کند. در حالیکه تلفن‌های هوشمند معمولی اجازه می‌دهند سر و صدای خارجی بیشتری به میکروفن منتقل شود. صفحه نمایش 5.5 اینچی باریک و منحنی در دست گرفتن گوشی و تماشای ویدئوها را بسیار مناسب و راحت کرده است. صفحه نمایش با شعاع انحنای 700 میلی‌متر تجربه بصری شگفت‌انگیزی را در هر زاویه دیدی ایجاد می‌کند. در حالی که شیب انحنای 650 میلی‌متری پشت گوشی گرفتن آن و همچنین قرار دادنش در جیب را بسیار راحت کرده است. رزولوشن صفحه‌نمایش نیز 1080p فول اچ‌دی است که باعث می‌شود تمامی جزئیات تصویر زنده و شفاف به نظر برسد. نمایشگر P-OLED به G Flex 2 شکلی منحصر به فرد و مقاوم می‌دهد که حتی از G Flex قبلی نیز دقیق‌تر است.

اگر این گوشی را به پشت برگردانیم جزئیات بیشتری نظیر «Spin Hairline Pattern» آشکار می‌شود که پرداخت ماهرانه و هوشمندانه سطح این گوشی هوشمند را از هر جهت نمایان می‌کند.

بروزترین تکنولوژی

تلفن همراه G Flex 2 اولین تلفن همراهی است که رسماً اعلام شده در آن از پردازنده Snapdragon 810 هشت هسته‌ای ۶۴ بیت بهینه‌سازی شده برای اندروید 5 و از پردازنده گرافیکی Qualcomm Adreno 430 برای قابلیت گرافیکی شگفت‌انگیز استفاده شده است. این قابلیت‌ها این تلفن را برای کارهای چندرسانه‌ای و چندعملی بسیار سریع و کارا کرده‌اند.

به علاوه، قاب شیشه‌ای G Flex 2 به لطف فناوری عملیات شمیایی ویژه که توسط شرکت ال‌جی توسعه یافته است، حدوداً بیست درصد مقاومتر است.

پشت گوشی با قابلیت «Self Healing» ظاهر تلفن شما را نو نگه می‌دارد، حتی با وجود خط و خش‌هایی که در اثر استفاده روزانه ایجاد می‌شود. ال‌جی زمان بازسازی را از حدود سه دقیقه به 10 ثانیه در دمای اتاق رسانده است.

قابلیت «فوکوس اتوماتیک لیزری» دوربین فناوری نوآورانه دیگری است که تلفن‌های همراه هوشمند ال‌جی از آن بهره می‌برند و اولین بار در تلفن همراه هوشمند محبوب LG G3 ارائه شد. این فناوری G Flex2 را قادر می‌سازد تا با اندازه‌گیری فاصله شی تا دوربین توسط باریکه لیزری بهترین لحظه‌ها را (حتی در نور کم) ثبت کند. با ترکیب فناوری تائید شده +OIS شرکت ال‌جی و فلش ال‌ای‌دی دوگانه، G Flex 2 تصاویری با رزولوشن و عمق تصویر بیشتر تولید می‌کنند.

راه‌حل‌هایی عملی برای راحتی کاربران

تجربه کار با مدل جدید G Flex 2 در نرم‌افزار نیز به همان خوبی کرد دارد. این دستگاه به خوبی با بهترین نرم‌افزار منحصربه‌فرد شرکت ال‌جی تجهیز شده است که برای فرم منحنی این گوشی با ویژگی‌های زیر به کار می‌آید.

  • Gesture Shot گرفتن عکس سلفی با اشاره دست از 5.1 متر دورتر را بسیار ساده می‌کند.
  • Gesture View چک کردن آخرین عکس یا سلفی گرفته شده با اشاره دست را بسیار ساده می‌کند.
  • Glance View اطلاعات اصلی نظیر زمان، آخرین اس‌ام‌اس یا تماس بی‌پاسخ با حرکت رو به پائین در صفحه نمایش منحنی را نمایش می‌دهد، حتی زمانی که نمایشگر خاموش است.
  • Fast Charge اجازه می‌دهد باطری 3000 میلی آمپرساعتی جانمایی شده در G Flex2 تا حدود 50 درصد در زمانی کمتر از 40 دقیقه شارژ شود. این باتری اولین باتری منحنی شکل جهان است.

جونو چو رئیس و مدیر اجرائی بخش ارتباطات موبایل شرکت ال‌جی می‌گوید:

مدل قبلی G Flex روحیه پیشگام ال‌جی را به رخ کشید و با G Flex 2 ما فاکتور فرم منحنی‌شکل را در راستای وفادار بودن به فلسفه نوآوری در جهت زندگی بهتر را بهبود دادیم. G Flex 2 نه تنها ظاهری فوق‌العاده دارد بلکه شجاعتی مثال‌زدنی برای رد شدن از مرزهای رایج فناوری تلفن همراه هوشمند دارد.

G Flex 2 شرکت ال‌جی در پایان این ماه همزمان در کره و سایر بازارهای جهانی برای فروش عرضه خواهد شد. این دستگاه در آغاز عرضه به بازار در دو رنگ قابل خریداری است: نقره‌ای پلاتینیوم و قرمز فلامنکو.

 

LG G Flex 2

سیستم عامل

 Android 5.0

ابعاد

 149.1 x 75.3 x 7.1-9.4 mm

وزن

 152 grams

صفحه نمایش

Curved P-OLED 5.5-inch Full HD (1080 x 1920 pixels), 403 ppi

4G LTE

بله

NFC

بله

دوربین پشت

 13 MP, Dual LED flash, OIS+, Laser autofocus

دوربین جلو

 2.1 megapixel

پردازنده

Qualcomm Snapdragon 810, Octa-Core 2.0 GHz

پردازنده گرافیکی

 Adreno 430

ظرفیت

16 GB, 2 GB RAM / 32 GB, 3 GB RAM

درگاه micro  SD

 Up to 2 TB

باتری

 3000 mAh battery with Fast Charge

قیمت

 N/A

رنگ بندی

 Platinum Silver, Flamenco Red

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 (واقع در مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی شماره 8204) جدیدترین گوشی‌های موبایل ال‌جی از جمله G Flex2 را تجربه خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر، از اتاق خبر آنلاین ال‌جی در www.LGnewsroom.com/ces2015 بازدید کنید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات