پوشش شیشه‌ای ITG مانع خم شدن آیفون ۶ می‌شود

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پس از عرضه‌ی آیفون ۶ به بازار، شماری از کاربران، خم‌شدن نسل جدید گوشی‌‌هوشمند آیفون را پس از قرار گرفتن این گوشی در موقعیت‌هایی خاص گزارش دادند که به Bendgate# شهره شد. کمپانی کره‌ای patchworks با استفاده از این فرصت، پوششی شیشه‌ای را روانه‌ی بازار کرده که می‌تواند مانع خمیدگی احتمالی آیفون شود.
تبلیغات

شاید شماری از کاربران از این موضوع که احتمالاً آیفون‌ آن‌ها در شرایط خاص دچار خمیدگی شود، ابراز نگرانی کنند و در عین حال تمایلی نیز به استفاده از انواع قاب‌های محافظ نداشته باشند. پچ‌ورکز پوشش شیشه‌ای را برای آیفون ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توان جلوی خمیدگی احتمالی این گوشی‌هوشمند را در شرایط خاص گرفت.

BendGate 1

براساس اطلاعات منتشر شده این پوشش شیشه‌ای تاکنون به میزان ۱.۲ میلیون نسخه در کشور ژاپن به فروش رفته است. این کمپانی درصدد تکرار موفقیت محصول خود در بازار آمریکا است. این پوشش شیشه‌ای ۰.۴ میلی‌متر ضخامت و ۱۱ گرم وزن دارد و از شیشه‌ی حرارت دیده به‌همراه لایه‌ای از سیلکون مایع برای تبعیت از انحنای صفحه‌ی نمایش آیفون ۶ تولید شده است. کمپانی پچ‌ورکز مدعی است که این پوشش شیشه‌ای قادر است در ۴۵ درصد موارد، مقاومت خوبی را در برابر تغییر فرم آیفون به دست بیاورد.

BendGate 2

برخلاف محافظ‌های معمول مورد استفاده در بازار که استفاده از آن‌ها تجربه‌‌ی لمس متفاوت‌تری را در مقایسه با لمس صفحه‌ی نمایش در اختیار کاربر قرار می‌دهد، پوشش شیشه‌ای پچ‌ورکز، تجربه‌ای مشابه لمس صفحه‌ی نمایش گوشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در اغلب تولیدات این کمپانی می‌توان درزی را میان صفحه‌ی نمایش گوشی‌هوشمند و پوشش شیشه‌ای مشاهده کرد؛ اما این پوشش شیشه‌ای سعی کرده تا با استفاده از لایه‌ی سیلیکونی، این موضوع را به حداقل کاهش دهد. در آیفون ۶ این درز را می‌توان نادیده فرض کرد؛ چراکه رنگ مشکی آیفون، منجر به مخفی‌شدن این فاصله می‌شود.

دانلود ویدیو

پچ‌ورکز پوشش ITG را برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به ترتیب به قیمت ۳۹ و ۴۵ دلار روانه‌ی بازار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات