گزارش زومیت از نشست خبری شرکت طرفه‌نگار

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت طرفه‌نگار، سازنده نرم‌افزار مدیریت مالی «هلو»، روز پنج‌شنبه گذشته به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیسش، مراسمی را در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار کرد. در ادامه گزارش زومیت از نشست خبری این شرکت را می‌خوانید.
تبلیغات

روز پنجشنبه، ۹ بهمن، شرکت طرفه نگار به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس خود، مراسمی را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور برخی اعضای هیئت مدیره شرکت برگزار کرد. 

در این مراسم، مهندس شکوری، رییس هیئت مدیره با ذکر مقدمه‌ای از پیشینه شرکت و محصولات آن، گفت:

گروه شرکت طرفه نگار در سال ۱۳۷۷ با هدف نهادینه کردن تکنولوژی در اصناف و مشاغل ایرانی ایجاد شد. این شرکت با گسترش شبکه توزیع سراسری موفق به تاسیس بزرگترین خانواده نرم‌افزاری کشور با بالاترین تعداد کاربر تحت برند «هلو» شد.
مهندس شکوری، طرفه نگار

وی در ادامه به برخی آمار و ارقام از میزان فروش و تعداد نمایندگی‌های شرکت پرداخت و گفت:

هم اکنون با بیش از ۳۸۹٫۰۰۰ کاربر و بیش از ۵۰۰ نمایندگی فعال و عامل توزیع خدمات بسیاری را پوشش داده‌ایم. همچنین ۴۳ درصد از بازار کسب و کارهای کوچک در اختیار طرفه‌نگار است.

وی اعلام کرد که طرفه‌نگار به یک هولدینگ با ۷ شرکت زیرمجموعه تبدیل شده و زیرگروه‌های آن شامل شرکت فروش طرفه‌نگار، موسسه مشاوره مدیریتی طرفه‌نگار، شرکت توسعه و خدمات طرفه‌نگار، شرکت طراحان نرم‌افزار اسپاد، شرکت هلیا و شرکت فناوران اطلاعات طرفه‌نگار است.

شکوری ضمن اشاره به این موضوع که در مرکز تماس این شرکت بیش از ۴۰۰۰ تماس در روز مدیریت می‌شود، گفت:

طرفه نگار تنها دارنده تندیس حمایت از مصرف کننده در صنعت نرم افزار کشور است.

سپس مهندس صدیقیان از دیگر اعضای هیئت مدیره طرفه‌نگار به ارائه توضیحاتی درباره نرم‌افزار «هلو» پرداخت. وی گفت:

هلو یک نرم افزار مالی است که برای افرادی با حداقل دانش طراحی شده است. هلو که بازار هدف آن کسب و کارهای کوچک است، بیش از ۲۰۰ گروه شغلی را پوشش می‌دهد و به طور مداوم مشاغل جدیدی به آن اضافه می‌شود.
مهندس صدیقیان، طرفه نگار

وی درباره نرم‌افزارهای جدید «اسپاد» و «هلیا» گفت:

نرم‌افزار اسپاد برای کسب و کارهای متوسط طراحی شده و می‌تواند مانند نرم افزارهای ERP بصورت خودکار اطلاعات را بین زیرسیستم‌ها بفرستد یا داخل کارتابل هر قسمت ارسال کند. هلیا نیز برندی برای گروه مشاغل و کاربرانی است که رویکرد مالی ندارند و بیشتر در حال ذخیره بانک اطلاعاتی هستند؛ مانند تاکسی سرویس و مدیریت مجتمع‌ها.

در ادامه مراسم به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده شد.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا شرکت طرفه‌نگار قصد ندارد از روش‌های نوین‌تر مثل پیاده‌سازی نرم‌افزار تحت وب یا نرم‌افزار موبایل استفاده کند، گفت:

ما بر اساس نیاز بازار حرکت می‌کنیم. بازار امروز نرم‌افزار مالی تحت وب را نمی‌طلبد. اگر نرم‌افزار را تحت وب ارائه کنیم، هیچ کسی آن را نمی‌خرد! ما در بخش تحقیق و توسعه خود این مسایل را مد نظر قرار داده‌ایم، اما تنها زمانی به آن سمت و سو خواهیم رفت که با نیازهای بازار منطبق باشد. 
torfenegar-3

وی درباره نرم‌افزارهای موبایل نیز گفت:

در زمینه موبایل نیز یک نرم‌افزار حسابدار شخصی برای اندروید توسعه داده‌ایم که تنها طی سه ماه ساخته شد و در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل مقام اول را کسب کرد. اما آن چه در این نرم‌افزار می‌بینیم یک حسابدار شخصی ساده است و هنوز بازار نیاز به نرم‌افزار موبایل برای مدیریت مالی کسب و کارها را مطالبه نکرده است.

در پایان نیز به استانداردها و گواهینامه‌هایی که هولدینگ طرفه‌نگار موفق به کسب آنها شده همچون ISO 9001 ،ISO 1002 ،ISO 10004 و لوح و تندیس جشنواره قهرمانان صنعت اشاره شد. همچنین اعلام شد که همکاری‌هایی بین شرکت طرفه‌نگار با دانشگاه‌های آزاد و دانشگاه صنعتی شریف در حال انجام است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات