زوم گیم: از برترین‌ بازی‌های رایگان ویندوزفون تا بازی اکشن Reaper

پنج‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
این هفته به معرفی بازی استراتژی REAPER و King's Empire می‌پردازیم.
تبلیغات

در سه روز گذشته زومجی بیشترین تعداد بازی را معرفی کرد که البته، با معرفی بیست بازی برتر رایگان ویندوز فون، حسابی دل طرفداران این پلتفرم را شاد کرد.

معرفی ۲۰ بازی برتر رایگان ویندوزفون

پلتفرم ویندوزفون مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد. زمانی این پلتفرم از کمبود اپلیکیشن و بازی‌های محبوب رنج می‌برد و اغلب کاربران آن با چشم حسرت به پلتفرم‌های دیگر مانند اندروید و iOS نگاه می‌کردند. اما مایکروسافت پس از تغییرات بنیادی که در سیستم مدیریتش ایجاد شد، به داد ویندوز فون رسید و توانست در یک سال گذشته بیشتر اپلیکیشن‌های کاربردی و بازی‌های موفق و با کیفیت را به این سیستم‌عامل پر پتانسیل بیاورد.

حالا و در لحظه‌ای که این مقاله به نگارش در می‌آید، استور ویندوز فون پر از برنامه‌های کاربردی و بازی‌های رایگانی است که نیاز کاربران این سیستم‌عامل را تا حد زیادی برطرف می‌کند. مایکروسافت سیاست‌هایی شبیه به اپل را در قبال استور اپلیکیشن‌های خود به اجرا گذاشته است و از ورود برنامه‌های بی کیفیت و مخرب تا حد زیادی جلوگیری کرده است. کاربران اندرویدی به خوبی با اپلیکیشن‌های گمراه کننده و بی مصرف به خاطر عدم وجود نظارت خوب بر فروشگاه‌های عرضه اپ‌های اندرویدی آشنا هستند.

با کلیک بر روی نام هر یک از باز‌ی‌های زیر، به قسمت معرفی رفته و می‌توانید این بازی‌ها را علاوه بر پلتفرم ویندوز فون، برای اندروید و iOS هم دانلود کنید:

REAPER

Reaper: Tale of a Pale Swordsman نشان می‌دهد که یک بازی موبایل می‌تواند کامل و بی‌نقص باشد. در واقع Reaper را می‌توان رسیدن به کمال در ساخت و توسعه بازی‌های تلفن‌های هوشمند دانست.  Reaper یک بازی تفننی و زودگذر نیست ولی در عین حال مانند بسیاری از بازی‌های مشابه خود که سعی دارند تلفن‌های هوشمند را یک پلتفرم جدی جلوه دهند، گیج‌کننده و شلوغ نیست. این بازی فقط یک سبک را بر دوش نمی‌کشد و به زیبایی تجربه سبک‌های مختلف را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

King's Empire

بازی‌های موبایل دیگر مانند ده سال پیش در حاشیه نیستند و به لطف گوشی‌های هوشمند و گسترش پلتفرم‌هایی مانند اندروید و iOS، به یکی از پر سودترین صنایع دنیا تبدیل شده‌اند. ما حالا شاهد بازی‌هایی هستیم که به شکل غنی از هنر و طراح‌های با ارزش استفاده کردند و سازندگان آن با وقت و هزینه‌ی زیاد، سعی می‌کنند تا بهترین تجربه‌ی ممکن را برای مخاطبان تدارک ببیند.

King’s Empire از آن دست بازی‌های با ارزش است که جدا از پیاده‌سازی استانداردهای اولیه سبک استراتژیک، از سبک و سیاق منحصر به فردی در بخش گرافیکی برخوردار است. از همان لحظه‌ی اول، بازی سعی دارد تا گرافیک و جلوه‌های هنری خود را به رخ‌تان بکشد. King’s Empire برخلاف بازی‌های دیگر این سبک مانند Clash of Clans، نشان می‌دهد که سازندگان تمرکز ویژه‌ای در بخش گرافیکی داشته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات