بررسی زومجی: لپ‌تاپ گیمینگ ROG G551JM ایسوس

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس به تازگی  لپ‌تاپِ رده بالای گیمینگ خود را با نام ROG G551JM و با سخت‌افزارِ بسیار قدرتمند، وارد بازار کشور کرده تا نظر مثبت گیمرها را به سمت خود جلب کند. ما در زومجی این لپ‌تاپ را بررسی کرده‌ایم تا اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند را دارید با این محصول بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری ویژه‌ای از پی‌سی‌های قابل حمل هستند که به جای تمرکز بر مسایلی چون عمر باتری، ظرافت و وزن کم، بر قدرت سخت‌افزاری بالا، گرافیک قدرتمند، نمایشگرِ باکیفیت و کیبوردهای مخصوص بازی تمرکز دارند.

این لپ‌تاپ‌ها برای گیمرها ساخته شده اند و در فرایند تولید آنها به این موضوع توجه شده که قرار است یک گیمر از آن‌ها استفاده کند.لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، معمولا وزن نسبتا زیادی دارند، عمر باتری آنها نیز بخاطر استفاده از پردازنده‌ی قدرتمند و کارتِ گرافیک مستقل چندآن کم نیست و ضخامت و ابعاد آن نیز بزرگ است. برخی از کمپانی‌ها چون دل، برای تولید این رده از محصولات برند جداگانه‌ای دارند. ایسوس نیز از برند خودش برای این محصولات استفاده می‌کند و چیزی که محصولات رده گیمینگ این کمپانی را متمایز می‌کند، لوگوی Republic Of Gamers است که به محصولات مخصوص خوره‌های بازی این کمپانی اختصاص دارد.

برای مطالعه کامل این بررسی به زومجی مراجعه کنید.

 اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات