مشکل Security Code در اینستاگرام را حل کنید

یک‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند درخواست کد امنیتی در این شبکه اجتماعی است که در پی آن تمامی امکانات اکانت قفل شده و تا وارد شدن کد امنیتی در همان حالت باقی می‌ماند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا به شما چگونگی حل این مشکل را توضیح دهیم.
تبلیغات

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که با فضایی عمومی و ساده، علاوه بر قشر عظیمی از کاربران معمولی، تعداد بسیاری از بازیگران و خوانندگان و چهره‌های سرشناس را به خود جذب کرده است. استفاده از اینستاگرام روز به روز افزایش می‌یابد و هر روز به تعداد کاربران چند صد‌ملیونی این نرم‌افزار افزوده می‌شود. با این حال اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی مشکلات و ترفندهای خاص خود را دارد . یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید درخواست کد امنیتی و قفل شدن تمامی امکانات آن است.

قبل از هر چیز به دلیل و مفهوم این مشکل می‌پردازیم. درخواست Security Code به منظور تایید هویت اکانت شما انجام می‌شود به این ترتیب که از شما درخواست می‌کند تا شماره موبایلتان را وارد کنید و پیامک فعال‌سازی آن را مانند ثبت نام نرم‌افزار‌های وایبر و... دریافت و کد اعلام شده را در کادر مخصوص آن وارد کنید.

تا قبل از حل این موضوع شما قادر به لایک کردن پست‌ها، فالو و آنفالو کردن افراد، دسترسی به تنظیمات اکانت و لیست فالووئینگ‌های خود نخواهید بود و عملا قادر به انجام هیچ کاری نخواهید بود. تا قبل از این اینستاگرام از شماره‌های کشور ایران پشتیبانی نمی‌کرد و تنها، راه‌هایی پر پیچ و خم برای حل این مشکل وجود داشت، از جمله استفاده از بستر‌های آنلاین برای دریافت پیام کوتاه به جای وارد کردن شماره تلفن‌های ایران. البته باید تاکید کنیم که به تازگی این شماره‌ها مورد شناسایی اینستاگرام قرار گرفته و در صورت استفاده از این شماره‌ها اکانت شما به سرعت حذف خواهد شد. اما خوشبختانه این پایان کار نیست و اکنون چند ماهی است که اینستاگرام پشتیبانی از شماره‌های ایران +98 را نیز به سیستم خود اضافه کرده و از این به بعد کافیست در صورت مواجه شدن با این مشکل شماره تلفن خود را با پیش شماره +98 در اینستاگرام وارد کرده و کد فعال‌سازی را دریافت کنید.

کاربرانی که به هر دلیل مایل نیستند شماره تلفنشان در این برنامه ذخیره شود نگران نباشند. لازم است بعد از دریافت کد فعال‌سازی و تایید اکانت خود، به بخش تنظیمات مراجعه کرده و شماره تلفن خود را حذف کنید و اگر دوباره دچار چنین مشکل شدید شماره‌ تلفن‌تان را به صورت موقت و برای دریافت کد فعال‌سازی وارد کرده و سپس آن را حذف کنید.

ممکن است برای‌تان سوال پیش بیاید که بودن یا نبودن شماره تلفن در اکانت اینستاگرام چه تفاوتی دارد؟! تنها تفاوت آن شناسایی اکانت شما توسط دوستانتان است. برای مثال اگر شما شماره‌ی خود را در اکانت خود ثبت نکرده باشید در صورتی که دوستان شما گزینه Find My Contact In Instagram را انتخاب کنند نام کاربری شما را پیدا نخواهند کرد، و در صورتی که شماره‌ی شما در اکانتتان ثبت مانده باشد، نام‌ شما برای دوستانتان نمایش داده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات