ال‌جی در سال ۲۰۱۴ حدود ۶۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند فروخته است

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در سال ۲۰۱۴ بسیار خوب عمل کرده است. برخلاف سامسونگ که سال گذشته را با کاهش فروش پشت سرگذاشت، ال‌جی رشد خوبی را در این سال تجربه کرد، بطوریکه براساس آمار این کمپانی ۵۹.۹ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند فروخته است.
تبلیغات

زندگی برای ال‌جی زیبا است، چراکه کمپانی کره‌ای در سال ۲۰۱۴ و از نظر فروش گوشی‌های‌هوشمند وضعیت خوبی دارد. ال‌جی در سال ۲۰۱۴ با مقایسه‌ با سال گذشته روند رو به رشدی را طی کرده و آمار نیز گویای افزایش فروش گوشی‌های‌هوشمند توسط این کمپانی است. براساس اطلاعات ارائه شده، ال‌جی در سال ۲۰۱۴ میلادی موفق به فروش ۵۹.۹ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند شده که در مقایسه با آمار ۴۷.۶ میلیون دستگاهی سال ۲۰۱۳ نشان از رشدی ۲۵.۲ درصدی دارد.

در صورتی که ال‌جی همچنان روند رو به رشد خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه دهد، احتمالا شاهد عبور این کمپانی از لنوو، شیائومی و هوآوی باشیم. مطمئنا کمپانی‌های چینی به همین راحتی میدان را خالی نخواهند کرد، اما در صورتی که ال‌جی همچنان به عملکرد رو به رشد خود ادامه دهد، می‌توان تغییرات را در جدول بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند مشاهده کرد. مطمئنا پرچمدار آتی این کمپانی، جی۴ نقش تاثیرگذاری در موفقیت ال‌جی در سال جاری میلادی خواهد داشت.

 ال‌جی اولین گوشی‌هوشمند خود را در جریان برگزاری CES 2015 معرفی کرد. نسل جدید گوشی‌هوشمند خمیده‌ی این کمپانی، جی‌فلکس ۲ با بهره‌گیری از سخت‌افزار بهتر، یکی دیگر از محصولات این کمپانی در بازار خواهد بود. براساس شنیده‌ها ال‌جی در کنگره‌ی موبایل بارسلون، نسل جدید پرچمدار خود را معرفی نخواهد کرد و برای معرفی آن در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات