تصویر و مشخصات فنی منتسب به دیزایر ۶۲۶ اچ‌تی‌سی منتشر شد

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی بالاخره موفق شد تا به سوددهی بازگردد، اما این کمپانی برای تداوم روند مثبت مالی خود، علاوه بر تولید گوشی‌های‌ پرچمدار سری وان، به بازار‌های در حال توسعه و محصولات ارزان قیمت نیز توجه می‌کند. دیزایر ۶۲۶ از جمله‌ی گوشی‌های‌هوشمند میان‌رده‌ی است که تصویر و مشخصات فنی منتسب به آن منتشر شده است.
تبلیغات

وبسایت upleaks@ تصاویری منتسب به دیزایر ۶۲۶ را همراه با مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند با کد ۶۲۶ منتشر کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، دیزایر ۶۲۶ از وجود صفحه‌ی نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد این گوشی‌هوشمند با بهره‌گیری از دو حافظه‌ی رم و دو تراشه‌ی متفاوت تحت دو نسخه روانه‌ی بازار خواهد شد. یکی از نسخه‌ها از تراشه‌ی مدیاتک MT6752 هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی دیگر از وجود تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با قابلیت انجام پردازش‌های ۶۴ بیتی و یک گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار خواهد شد. هر دو نسخه از وجود دوربین با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل در پشت گوشی و سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره خواهند برد. ضمنا اچ‌تی‌سی روی این گوشی باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی قرار خواهد داد. دیزایر ۶۲۶ با اندروید ۴.۴.۴ کیت‌کت روانه‌ی بازار خواهد شد و در آینده اندروید آبنبات چوبی برای آن منتشر می‌شود.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، اچ‌تی‌سی در این محصول نیز از الگوی طراحی شناخته شده‌ی خود استفاده می‌کند که با وجود بلندگوها در جلوی گوشی تکمیل شده‌اند. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات