ایرانسل اینترنت نامحدود شبانه ارائه کرد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل اقدام به عرضه بسته‌های نامحدود اینترنت شبانه کرده است. این بسته‌ها بصورت شبانه‌ی یک روزه و شبانه‌ی هفتگی عرضه می‌شوند.
تبلیغات

پس از ارائه بسته‌های افزایشی متنوع اینترنت همراه، ایرانسل در راستای استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته‌های نامحدود اینترنت همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. 

بسته‌ی شبانه نامحدود اینترنت همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت ۳ هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی ایرانسل هم با قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق کد دستوری ویژه #5*555* در اختیار مشترکین سیم ‌کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. 

بدین ترتیب مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند بر اساس برآورد خود از نیازشان به اینترنت، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه و هفتگی شبانه انتخاب کرده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات اینترنت همراه ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های EDGE، 3G و 4G و همچنین سبد متنوع بسته‌های اینترنت همراه کشور، از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است. 

منبع ایرانسل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات