در‌های اپلیکیشنِ کلاس درس گوگل به روی اندروید و iOS باز شد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پلتفرم کلاس درس گوگل تابستان گذشته رسما شروع به کار کرد و تا امروز ۳۰ تکلیف در آن ثبت شده است.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ کلاس‌ِ درس گوگل به دانش‌آموزان امکان پیوست کردن عکس و اسناد مختلف را می‌دهد. این اپلیکیشن فضایی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند تصاویر و فایل‌های PDF را با دیگر هم‌کلاسی‌های خود به اشتراک بگذارند.

سرویس کلاس درس گوگل، کلاس مجازی را برای معلم‌ها و دانش‌آموزان برپا می‌کند تا بتوانند از تکنولوژی برای گسترش اهداف خود استفاده کنند و سطح علمی دانش‌آموزان را افزایش دهند. این پلتفرم می‌تواند در زمان صرفه‌جویی کند، تعامل در کلاس را افزایش دهد، ارتباطات بین دانش‌آموزان و معلم‌ را بهبود بخشد و از همه مهم‌تر اطلاعات آن‌ها را در فضایی امن ذخیره کند.

سرویس کلاس درس، با مجموعه‌ی نرم‌افزارهای اداری Google Apps و Google Docs یکپارچه شده تا اعضاء کلاس بتوانند به سادگی نسبت به ایجاد، مشاهده یا ویرایش اسناد اقدام کنند.

گوگل علاوه بر ارائه نسخه‌ی موبایل این پلتفرم، امکان جدیدی را برای معلم‌ها در نظر گرفته تا بتوانند از طریق یک صفحه در وب به برگه‌های امتحانی شاگردان خود دسترسی داشته یا نمره‌ی داده شده به آن‌ها را بازبینی کنند. در این صفحه معلم‌ها می‌توانند تکالیف دانش‌آموزان را نیز کنترل کنند.

اگر مایل هستید درباره‌ی این سرویس بیشتر بدانید به صفحه‌ی‌ اختصاصی آن در وب‌سایت گوگل مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات