سامسونگ نسل جدید تبلت گلکسی‌تب و گلکسی‌نوت را تولید می‌کند

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
تبلت‌های گلکسی‌تب اس آخرین تبلت‌های سامسونگ به شمار می‌روند. حال گزارش شده که سامسونگ در تلاش است تا نسل جدید تبلت‌های سری گلکسی تب اس و گلکسی نوت را روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

 براساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در حال کار روی توسعه‌ی چهار تبلت جدید است که در قالب سری گلکسی‌تب و گلکسی‌نوت سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصولات شامل گلکسی‌تب AS و گلکسی‌تب AL‌ می‌شود که در ادامه‌ی گلکسی‌تب ۴ هفت اینچی و گلکسی‌تب ۴ ۱۰.۱ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. گلکسی‌تب AS و AL به ترتیب نمونه‌های مینی و بزرگ نسل جدید تبلت‌های سامسونگ خواهند بود.

گلکسی‌‌نوت و گلکسی‌نوت پرو که هم‌اکنون در بازار با کد SM-P600 و SM-900 موجود است جای خود را به محصولات جدید با کد SM-P350/351 و SM-P550/551 خواهند داد. این تبلت‌ها در نسخه‌های مختلف و با قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای-فای و LTE عرضه می‌شوند.

احتمالا نمونه SM-P350/351 یک تبلت ۷ اینچی و نمونه‌ی SM-P550/551 یک نمونه ۱۰ یا ۱۲ اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت‌ها را در سه‌ماهه‌ی دوم یا سه‌ ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. این تبلت‌ها مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات