فورد جی‌تی به صورت انحصاری به بازی Forza MotorSport 6 می‌آید

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در بیانیه‌ای مشترک، رسماً نسخه‌ی بعدی Forza Motorsport را برای ایکس‌باکس وان معرفی کردند. با جزئیات این خبر همراه باشید.
تبلیغات

به نقل از زومجی، بیانیه مایکروسافت و شرکت اتومبیل‌سازی فورد در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت در حال برگزاری است، اعلام شد. فورد در این نمایشگاه از مدل جدید فورد جی‌تی خود رونمایی کرد، اتومبیلی که روی کاور Forza Motorsport 6 نقش خواهد بست. دو شرکت مایکروسافت و فورد همچنین اعلام کردند ماشین‌های جدید F-150 رَپتور و شلبی GT350 موستانگ قبل از اینکه به تولید انبوه برسند، در Forza Motorsport 6 قابل بازی هستند.

فیل اسپنسر٬ مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت٬ درباره‌ی همکاری با فورد گفت:

مایه‌ی افتخار ما است که این لحظه‌ی تاریخی را با فورد به ثبت برسانیم و میراث جی‌تی را با قرار دادن آن روی کاور Forza Motorsport 6 جشن بگیریم. از اینکه چنین فرصتی فراهم شد که بازی را در روز رونمایی این ماشین در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت خودرو معرفی کنیم هیجان‌زده‌ایم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا جزئیات بیشتری به اشتراک بگذاریم.

جان وندل، یکی از اعضای استودیوی Turn 10 همکاری با فورد را امتیاز بزرگی برای آن‌ها دانست که باعث شد توسعه‌دهندگان، مهندسان و طراحان بازی از نزدیک با فورد کار کنند و مراحل ساخت اتومبیل و بازی را هم‌زمان پیش ببرند. وندل می‌گوید Turn 10 سال‌ها است که سری Forza Motorsport را توسعه می‌دهد اما این اولین بار است که بازی و ماشین اصلی آن هم‌زمان عرضه می‌شوند.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات