تماشا کنید: جی 2 به‌همراه اندروید آبنبات چوبی

یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی یکی از اولین تولیدکنندگانی بود که پرچمدار خود، جی۳ را به اندروید آبنبات چوبی بروز کرد. حال تصاویری از اندروید آبنبات چوبی روی جی۲ منتشر شده که حکایت از عرضه‌ی اندروید آبنبات چوبی در آینده‌ی نزدیک برای این گوشی دارد.
تبلیغات

 پس از بروزرسانی جی۳ به اندروید آبنبات چوبی، تصاویری منتسب به جی۲ فاش شده که نشان‌دهنده‌ی تلاش‌‌های ال‌جی برای بروزرسانی جی۲ به اندروید ۵ دارد. حال آنکه انتشار ویدئوی منتسب به جی۲ که سیستم‌عامل آن اندروید آبنبات چوبی است، نشان از این دارد که در آینده‌ی نزدیک شاهد بروزرسانی پرچمدار سال ۲۰۱۳ ال‌جی خواهیم بود.

لینک دانلود

در ویدئوی اول شاهد اندروید آبنبات چوبی روی نسخه‌ی کره‌ای جی۲ هستیم که به طور حتم این نسخه با آنچه که بصورت بین‌الملل روانه‌ی بازار خواهد شد، متفاوت است. همانطور که در این ویدئو نیز مشاهده می‌کنید، ال‌جی رابط کاربری جی۲ را شبیه به جی ۳ کرده تا ظاهر زیباتری در پرچمدار سال گذشته‌ی ال‌جی شاهد باشیم.

لینک دانلود

ویدئوی دوم مربوط با استفاده از اپلیکیشن فیلم‌برداری از صفحه‌ی نمایش ثبت شده که در آن می‌توان بخش‌‌های مختلف سیستم‌عامل را دید.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان انتشار اندروید آبنبات چوبی برای جی۲  در دست نیست. فقط می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک این گوشی بروزرسانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات