تصاویر شماتیک منتسب به iWatch حکایت ساختار مربع شکل ساعت‌هوشمند اپل دارند

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
تنها یک روز تا مراسم معرفی محصولات اپل باقی مانده است، مراسمی که احتمال دارد  اپل علاوه بر معرفی دو نسخه‌ی آیفون ۶ پرده از ساعت‌هوشمند خود نیز بردارد. از این‌رو جریان شایعات در واپسین ساعات نیز همچنان ادامه دارد. آخرین شایعات منتشر شده شامل تصاویر شماتیک و جزئیاتی از اطلاعات منتسب به این ساعت‌هوشمند است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

نمی‌توان به‌طور قطع در مورد صحت اطلاعات ارائه‌ شده در این تصاویر بحث کرد، چراکه منبع این تصاویر یک حساب‌کاربری ناشناس در reddit است، با این حال اشاره به این تصاویر و بررسی اطلاعات موجود می‌تواند داده‌های مفیدی در اختیارمان قرار دهد.

تصاویر منتشر شده حکایت از این دارند که آی‌واچ از امکاناتی چون میکروفون، بلندگو، پشتیبانی از سیری بهره برده و قادر است تا عمق ۲۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت نماید، همچنین عمر باتری این ساعت‌هوشمند برابر یک روز است. آی‌واچ در ۸ مدل مختلف و در قالب ۴ رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد.

iWatchInt1

تصاویر شماتیک منتشر شده متعلق به کمپانی Qunta است که برخی از وب‌سایت‌ها صحت آن را به‌دلیل استفاده از همین فرمت توسط این کمپانی برای ارائه‌ی اطلاعات پیشین، مورد تایید قرار داده‌اند. شایعات کمپانی Quanta را به‌عنوان شریک سخت‌افزاری اپل در ساخت آی‌واچ معرفی کرده‌اند. بخش عمده‌ای از تصاویر که اختصاص به اسلایدهای نمایش داده شده دارد، به مقایسه‌ی تصاویر نمونه‌های اولیه تولید شده P2B با نمونه‌های موجود در مرحله‌ی تست مهندسی EVT دارند.

iWatchInt2

هرچند تصاویر مورد نظر از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیستند، اما می‌توان قاب اصلی این ساعت که تمام اجزا را در درون خود جا خواهد داد، دارای ساختاری مربعی است که قسمتی دایره‌ شکل در زیر آن قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد محل قرار گیری سنسورهای مربوط به سنجش سلامتی و فاکتورهای حیاتی بدن است که باید در تماس با پوست باشند.

شایعات مختلف مطرح شده در مورد ساعت‌هوشمند اپل استفاده از یک صفحه‌ی نمایش ۱.۵ تا ۲.۵ اینچ را در این محصول پیشنهاد داده‌اند. برای اطلاع از صحت اطلاعات قوق بهتر است چند ساعت دیگر به انتظار بنشینیم تا اپل محصولات خود را بطور رسمی معرفی نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات