حالا اپل میتواند حتی کارگری که باعث مشکل در روند تولید محصولاتش شده را پیدا کند

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل برنامه پاسخگویی خود را بهبود بخشیده و حالا می‌تواند به سرعت هر چه تمام‌تر در صورت وجود ایرادات و مشکلات در آیفون‌ها حتی کارگری که منجر به مشکل مذکور شده را نیز پیدا کند. همه مراحل به سرعت و با استفاده از پست هوایی FedEX صورت می‌گیرد.
تبلیغات

آدام سانتاریانو از بلومبرگ در مقاله‌ای که درباره برنامه پاسخگویی و پشتیبانی جدید اپل نوشته، می‌گوید:

وقتی مشتری یک گوشی مشکل‌دار را پیش نمایندگی اپل در نیویورک، پاریس یا توکیو می‌برد، گزارش خرابی به کاپرتینویی‌ها اعلام می‌شود. تلفن از طریق پست هوایی FedEX به کالیفرنیا ارسال می‌شود. با استفاده از شماره سریال موجود روی هر دستگاه، اپل می‌تواند مشکل موجود را تا کارگری که در خط اسمبل کردن دستگاه منجر به ایراد به وجود آمده شده را پیگیری کند.

محصولات هر شرکتی ممکن است با خرابی‌های و ایراداتی همراه باشد و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما چیزی که اپل را از بقیه متفاوت می‌کند، توانایی آن در پاسخگویی سریع به مشتریان و رفع ایرادات به سرعت هر چه تمام‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات