سه فیلم ترمیناتور جدید بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
بعد از سال‌ها دوری، آرنولد شوارتزنگر می‌خواهد با قسمت‌های جدیدی از فیلم پر هیجان و فوق العاده زیبای ترمیناتور بازگردد. پیش از این چهار قسمت از سری فیلم‌های ترمیناتور ساخته شده و احتمال می‌رود در سه سال آینده یعنی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قسمت دیگر از این مجموعه ساخته شود.
تبلیغات

 به احتمال فراوان اولین قسمت از این سه گانه که قرار است در فاصله سه سال آینده میلادی ساخته شود عنوان Terminator: Genisys را خواهد داشت. همچنین شرکت Paramount نیز خبر داده که بخش دوم و سوم جدیدی نیز از این سری ساخته خواهد شد.

THE-TERMINATOR-BY-MRF-terminator-30881291-1920-1200

به گفته Wrap دو فیلم جدید در سال‌های جداگانه‌ای عرضه خواهند شد؛ بخش دوم از آن در ۱۹ ماه می ۲۰۱۷ و بخش آخر یا سوم نیز در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.کمپانی سازنده‌ی این فیلم جدید بر اساس گزارش ارائه شده تنها تا سال ۲۰۱۹ اجازه و حقوق قانونی لازم را از سازنده‌ی اصلی این مجموعه یعنی جیمز کمرون در اختیار داشته و بر همین اساس جای تعجبی نیست که این شرکت تمایل دارد پیش از پایان این مهلت این سه گانه را به پایان برساند.

 خبر خوب دیگر می‌تواند این موضوع باشد؛ که ما همیشه از ترمیناتور سه گانه ابتدایی آن را به خاطر داریم و امیدواریم این سه گانه جدید نیز به همان شکل ساخته و پرداخته شود. اولین بخش جدید از ترمیناتور قرار است اول جولای ۲۰۱۵ به نمایش درآید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات