پاناسونیک تلویزیون ۸۵ اینچی 4k Ultra HD خود را رونمایی کرد

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
پاناسونیک امروز از چند تلویزیون 4k Ultra HD رونمایی کرد. یکی از این محصولات در رده تلویزیون‌های بسیار بزرگ ۸۵ اینچی قرار می‌گیرد که X940 4K Ultra HD TV خوانده می‌شوند.
تبلیغات

 پاناسونیک همچنین از AX900 4K UHD TV ، AX630 4K UHD TV و یک تلویزیون استریم Netflix 4k Ultra HD نیز رونمایی کرد و گفت که به زودی تلویزیون‌های استریم بیشتری را معرفی خواهد کرد.

اما شاهکاری که امروز پاناسونیک دست به معرفی و رونمایی آن زد X940 4K Ultra HD TV نام داشت که به کاربر خود رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و تکنولوژی پردازش دیجیتالی را عرضه می‌کند. تکنولوژی پردازش دیجیتال در تلویزیون‌های پاناسونیک شامل سیستم "4K Intelligent Frame Creation" و ویژگی که در تلویزیون رده‌های بالای این شرکت حضور دارد، یعنی Local Dimming Pro می‌شود. ویژگی دوم کنتراست بسیار غنی و بالایی به کاربر ارائه می‌دهد و سطح واضح سیاه و سفیدی را همراه با جزییات کامل مقابل دیدگان بیننده قرار می‌دهد.

تلویزیون های 4K پاناسونیک

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به توانایی ارتباطی 4K HDMI 2.0 و همچنین توانایی دریافت ۶۰ فریم بر ثانیه، محتوای پیشرفته و غنی HD و قابلیت HEVC که به شما اجازه استریم کردن 4K را می‌دهد، اشاره کرد.

پاناسونیک تلویزیون جدید خود یعنی X940 4K Ultra HD TV را به تکنولوژی Voice Print مجهز کرده است و همچنین در این محصول غول پیکر ویژگی نوار اطلاعات (info Bar) که به کاربر زمان و وضعیت آب و هوا را نشان می‌دهد، قرار داده است. توانایی دیگر این تلویزیون TV Anywhere نام دارد که به دارنده آن اجازه استریم کردن محتوا در پلتفرم ابری پاناسونیک را می‌دهد.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت یا زمان در دسترس قرار گرفتن جهانی این محصول اعلام نشده است اما به زودی این اطلاعات نیز منتشر خواهند شد و ما در زومیت آن را پوشش خواهیم داد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات