وکام قلم‌های جدید خود را معرفی کرد

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت وَکام قلم‌های جدید ساخت خود را در نمایشگاه IFA رونمایی می‌کند. این شرکت که از فناوری دیجیتایزر آن در ساخت محصولات سری نوت سامسونگ و سرفیس پرو 3 مایکروسافت استفاده شده است با مدل‌های جدیدی پا به IFA گذاشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساده‌ترین مدل از این قلم‌ها، نسل سوم قلم Bamboo است که یک قلم استاندارد محسوب شده و در ساخت آن نسبت به نسل قبلی تغییراتی داد شده است. نوک این قلم از فیبر کربن ساخته شده تا هنگام کشیدن این قلم روی نمایشگر تبلت اصطکاک نزدیک به صفر ایجاد شود. این قلم در دو مدل عرضه می‌شود، یکی از این دو مدل یک قلم ساده است و دیگری به صورت دو سر عرضه ‌می‌شود که در سر دیگر آن خودکار وجود دارد  و با رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، آبی، سبز، نارنجی و صورتی به فروش خواهد رسید.

اما مدل بعدی قلم  fineline است که با توجه به داشتن نوک فیبر کربنی 1.9 میلی‌متری خود قادر است تا 1024 سطح فشار را ایجاد کند و تجربه خوبی را هنگام کار به شما ارائه دهد. این قلم با تمام آیپدها (هر آیپدی که بعد از آیپد 2 عرضه شده) سازگار است و از طریق باتری داخلی تا 26 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند. Bamboo Paper و نرم‌افزارهای مختلف طراحی از این قلم پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود نرم‌افزارهای سازگار با تبلت از کمپانی ادوبی نیز بزودی از این قلم پشتیبانی نمایند. فاین‌لاین در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، نارنجی و صورتی روانه بازار می‌شود.

برای کاربران حرفه‌ای که سطح کنترل بالاتری نیاز دارند، شرکت واکام Intous Creative Stylus 2 را به فهرست قلم‌های دیجیتالی خود اضافه کرده است. این قلم نوک 2.9 میلیمتری داشته و جنس آن از آلومینیوم براق است و 2048 سطح فشار را تشخیص می‌دهد و البته بخوبی با دستگاه‌های ساخت اپل (دستگاه‌های بعد از آیپد 2) سازگار می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود Creative Stylus 2 با نرم‌افزارهای Doodle مختلف نظیر SketchBook Pro و البته Bamboo Paper کار می‌کند. وکام در تلاش است تا این دو قلم اکتیو خود را با اندروید نیز سازگار کند، از همین رو به تازگی نرم‌افزار Bamboo Paper خود را برای پلت‌فرم گوگل منتشر کرد.

قلم وکام

تمامی قلم‌های معرفی شده توسط واکام از همین امروز قابل خرید هستند. استایلوس جدید بامبو با قیمت 20 دلار و استایلوس بامبو دو سر با قیمت 30 دلار عرضه می‌شود. fineline قیمتی بالاتر و معادل 60 دلار دارد و Creative Stylus 2 گرانترین قلم معرفی شده با قیمت 80 دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات