آیا جانی آیو طراح مخصوص iWatch، صنعت ساعت سازی سوئیس را به دردسر می‌اندازد؟

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می دانید مراسم ۱۸ شهریور اپل را در پیش رو داریم که انتظار می‌رود در جریان این مراسم شایعات فراوان موجود درباره ساعت هوشمند iWatch و آیفون 6 بالاخره پایان یابند و هر دو دستگاه جدید اپل را ملاقات کنیم. در همین حال یکی از طراحان اپل به نیویورک تایمز گفته طراحی جانی آیو بر روی iWatch می‌تواند بازار ساعت‌های سنتی را به دردسر بیندازد.
تبلیغات

 یکی از طراحان اپل به تازگی با روزنامه نیویورک تایمز صحبت کرده و گفته که جاناتان آیو رئیس بخش طراحی محصولات اپل شخصا بر روند طراحی ساعت هوشمند اپل نظارت دارد و طراحی او بازار ساعت‌های سنتی را تهدید خواهد کرد.

نیویرک تایمز می‌نویسد:

طراحی که در اپل حضور دارد و با جاناتان آیو همکاری می‌کند، درباره طرز فکر آیو برای iWatch غلو می‌کند و می‌گوید: سوئیس به دردسر افتاده است. او کلمه‌ جسورانه "دردسر" را انتخاب می‌کند تا شدت تلاش اپل برای طراحی ساعت هوشمند خود و اتفاقات پس از عرضه ساعت هوشمند اپل به بازار‌ها را توصیف کند.

بخش‌هایی که از این دستگاه تاکنون لو رفته‌اند کم هستند و حتی این احتمال وجود دارد که این ساعت بصورت کامل هنوز وجود خارجی هم نداشته باشد. همینطور اطلاعات مربوط به قابلیت‌های این دستگاه نیز به سختی قابل تصدیق هستند. گرچه می‌توان ویژگی‌های عمومی مثل مجهز بودن به NFC، پشتیبانی از iOS 8 و برنامه‌های سلامتی و تناسب اندام را از پیش برای این ساعت هوشمند قائل بود.

آخرین شایعه مربوط به زمان رونمایی iWatch به تاریخ ۱۸ شهریور برابر با ۹ سپتامبر اشاره دارد، گرچه عرضه این محصول احتمالا تا اوایل سال ۲۰۱۵ به تعویق خواهد افتاد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات