ایسوس لپ‌تاپ Zenbook مدل UX 305 را همراه با پردازنده Core M و صفحه نمایش +QHD رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز در مراسم IFA شرکت ایسوس چند لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد. اولین لپ‌تاپ در رده محصولات پیشین Zenbook این شرکت است که با بروزرسانی در پردازنده اینتل Core M همراه شده است. زبان طراحی این دستگاه نیز مشابه با مدل ۱۳.۳ اینچی زن‌بوک است. در ادامه با زومیت همراه شوید تا بیشتر درباره لپ‌تاپ‌ جدید ایسوس مطلع شوید.
تبلیغات

  خبر بزرگی که در کنار پردازنده Core M اینتل وجود دارد، ارتقا وضوح صفحه نمایش این دستگاه است که اکنون از پنل +QHD با رزولوشن ۳۲۰۰ در۱۸۰۰  پیکسل پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی‌‌هایی همچون داشتن ۳ پورت USB 3.0،  درگاه کارت‌های SD، میکرو HDMI و وای‌فای 802.11ac از جمله بخش‌هایی است که زن‌بوک جدید ایسوس به مشتری ارائه می‌کند.

439548-asus-zenbook-ux305

مطمئنا زمانی که پردازنده‌های Core M اینتل در IDF حاضر شوند، اطلاعات بیشتری از آن‌ها کسب خواهیم کرد. در عین حال تا آن زمان جالب است بدانید که ایسوس از پردازنده‌های سری U اینتل به آنچه که از نظر فنی جایگزینی برای سری Y Broadwell خواهد بود روی آورده است. در هر حال امیدواریم عملکرد و قدرت مدل UX305 نسبت به نسل قبل یعنی UX301 پیشرفت زیادی داشته باشد و عمر باتری نیز در این فرآیند بهبود پیدا کند.

ASUS-Zenbook-UX305-Hands-On-004

قیمت‌گذاری و زمان در دسترس بودن مدل UX305 ایسوس هنوز اعلام نشده است اما قطعا در دو مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی حافظه‌های SSD شاهد آن خواهیم بود. همچنین ممکن است پردازشگر‌های چندگانه SKU نیز در چند مدل مختلف ارائه شود. در بحث قیمت باید انتظار هزینه‌ای مشابه با مدل قبلی یعنی UX301 به مقدار ۱۵۰۰ دلار را داشته باشید. گرچه پردازنده Core M اینتل ممکن است قیمت را به سمت ۱۰۰۰ دلار متمایل کند. برای دانشجویان و افراد مشغول در کسب و کار که به یک لپ‌تاپ با حمل و نقل آسان نیاز دارند، UX305 دقیقا همان چیزی است که به دنبالش می‌گردند.

asus-zenbook-x305-ifa-2014-4

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات