کاسیو نسل جدید دوربین سلفی EXILIM را معرفی کرد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به محبوبیت روزافزون تصاویر سلفی در میان کاربران، کمپانی تولیدکننده‌ی گجت‌های‌هوشمند چون دوربین‌ها و تلفن‌های‌هوشمند نیز ویژگی‌هایی را برای سهولت ثبت تصاویر سلفی یا ارائه‌ی محصولاتی چون سلفی‌کم‌ها در نظر می‌گیرند. کاسیو نیز نسل جدید سلفی‌کم خود با نام EX-TR50 را با ظاهری زیبا و ویژگی‌های جدید معرفی کرده است.
تبلیغات

 کاسیو در مقابل سایر تولیدکنندگان که دوربین‌هایی را مجهز به صفحه‌ی نمایش در جلوی دوربین عرضه می‌کنند، نگرش متفاوتی در پیش گرفته و به‌جای بهره‌گیری از این قابلیت، نسل جدید دوربین سلفی EXILIM خود را با نام EX-TR50 و با قابلیت تغییر زاویه‌ی صفحه‌ی نمایش و دوربین نسبت به یکدیگر معرفی کرد.

دوربین جدید سلفی کاسیو از نظر ظاهری بسیار زیبا است و با توجه به اینکه از رنگ‌ها و نقوش در ظاهر آن استفاده شده، بسیار چشم‌نواز و زیبا به‌نظر می‌رسد. زاویه‌ی صفحه‌ی نمایش و دوربین را می‌توان تا ۱۸۰ درجه نسبت به یکدیگر تغییر داد که در کنار رابط کاربری ساده‌ی این دوربین، استفاده از سلفی‌کم کاسیو را بسیار ساده‌تر کرده است.

CasioInt

کاسیو این دوربین را نه‌تنها از لحاظ جنبه‌های ظاهری بروزرسانی کرده، بلکه یک سنسور "۱.۱۷ از نوع CMOS در نظر گرفته شده که امکان ثبت جزئیات بیشتر با جذب نور بیشتر را فراهم کرده است. همچنین بکارگیری دو پردازنده‌ی موازی در این دوربین باعث شده تا سرعت فوکوس کردن فوق‌العاده افزایش یابد. ضمناً باید به سرعت روشن شدن گوشی و کاهش زمان مورد نیاز برای ثبت اولین تصویر نیز اشاره کرد.

از جمله‌ی مشخصات این دوربین می‌توان به امکان ثبت تصاویر با رزولوشن ۱۱.۱ مگاپیکسل و ثبت تصاویر ویدئویی با رزولوشن فول‌اچ‌دی اشاره کرد. در صورت نیاز به افزایش حافظه‌ی داخلی، می‌توان از حافظه‌ی میکرو SD استفاده کرد. این سلفی‌کم را می‌توان با استفاده از میکرو USB، میکرو HDMI یا از طریق وای-فای مورد استفاده قرار داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات