وب سایت‌ و ابزار‌های کاربردی هفته

یک‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
اینترنت موجود روی گجت‌ها، با وب‌سایت‌ و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین می‌کند.
تبلیغات

اینترنت موجود روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

DocsPad

http---www.docspad

اگر در حال ساخت یک برنامه هستید، این وبسایت در واقع یک نمایش دهنده HTML 5 است که به شما در ساخت اپلیکیشن‌ها برای هر دستگاه با صفحه نمایش‌های متفاوت بسیار کمک می‌کند. در صفجه اصلی سایت می‌توانید ظاهر اپلیکیشن خود را متناسب با هر دستگاه؛ لپ‌تاپ، تبلت و تلفن مشاهده کنید. DocksPad همچنین از تمام فرمت‌های اسناد پشتیبانی می‌کند و از طریق دستگاه‌های مختلف نیز قابل دسترسی است. به علاوه توانایی شخصی سازی فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارد.

Screenshot Device

Screenshot from 2014-09-28 125246

این افزونه به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع از قسمتی از صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید و آن را به سرویس جستجوی تصاویر گوگل بفرستید، تا قوی‌ترین موتور جستجوی اینترنت درباره آن تصویر بگردد. استفاده از این افزونه بسیار آسان است: منطقه‌ای که دوست دارید جستجو شود را مشخص می‌کنید و اسکرین‌شات می‌گیرید، پس از اینکه اسکرین‌شات آماده شد، تصویر به سرور گوگل ارسال می‌شود، جایی که گوگل می‌تواند آن را پیدا کند و شما را به صفحه جستجوی تصاویر راهنمایی کند.

Talko

این روز‌ها پیام‌رسان‌های جالب و متعددی وجود دارند که هر کدام به سهم خود می‌خواهند ما را با دوستان و آشنایان از راه دور، نزدیک کنند. تمام سعی آن‌ها اشتراک بیشتر زندگی و اتفاقات موجود در آن برای دوستان و افراد نزدیک به ما است. اپلیکیشن Talko یک برنامه پیام‌رسان است که سعی می‌کند ارتباط‌های اینترنتی را از قالب متون خارج کند و به نزدیک‌تر شدن رابطه‌ها کمک کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید از طریق صحبت کردن پیام‌های خود را بفرستید،  در هر جایی وقتی که صحبت می‌کنید می‌توانید بر روی دوربین تپ کنید تا بقیه نیز بلافاصله آن چیزی که شما در حال تماشایش هستید را ببینند. لحظه‌های خاص خود را مرتب کنید یا آن‌ها را بوک‌مارک کنید و تگ بزنید. با دوستان خود در هر وقت و هر طور که می‌خواهید، صحبت کنید.

Places

http---www.joinplaces

این برنامه طراحی شده تا از حریم شخصی شما به بهترین شکل ممکن محافظت کند. دلیل این ادعا نیز استفاده این برنامه از بالاترین سطوح رمزگذاری‌های استاندارد است. با استفاده از Places محتوای مورد استفاده شما در دستگاه حتی قبل از اینکه به اینترنت وارد شود، رمزنگاری خواهد شد. برنامه‌ای منبع باز و رایگان که هم‌اکنون در مرحله بتای آزمایشی به سر می‌برد و برای سیستم‌عامل‌های موبایل قابل دانلود است.

Beyondpad

http---www.beyondpad

وسیله‌ای بسیار مناسب برای مرتب‌سازی، ساختار بندی و نگهداری نوشته‌ها و نکات مهمی که نیاز دارید. وبسایت Beyondpad ظاهری بسیار ساده و خوب برای مدیریت بر روی یادداشت‌های مختلفی که ممکن است انجام دهید، فراهم می‌کند. ویژگی های مانند تگ‌گذاری، دادن رنگ‌های مختلف و شخصی سازی‌های گوناگون به نوشته و دسته بندی کردن نوشته‌ها از نقاط قوت Beyondpad به حساب می‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات