بنچمارک پردازنده اگزینوس گلکسی نوت Edge سامسونگ منتشر شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ، در کنار گلکسی نوت ۴ از نوت دیگری با نام گلکسی نوت Edge در مراسم IFA رونمایی کرد. نوع پردازنده نوت اج رونمایی شده در نمایشگاه iFA، از نوع Snapdragon 805 بود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشیدتا بنچمارک‌هایی که از پردازنده اکسینوس گلکسی نوت اج منتشر شده‌اند را با یکدیگر بررسی کنیم.
تبلیغات

نسخه جدیدی از گلکسی نوت اج در دیتابیس AnTuTu ظاهر شده است، این مدل با مدل پردازنده اکسینوس همراه شده و امتیازی بسیار بیشتر از نسخه‌ای که پیش از این با پردازنده Snapdragon به ثبت رسانده بود را به نمایش می‌گذارد.

این نسخه جدید از گلکسی نوت اج به پردازنده ۸ هسته‌ای اکسینوس  5433 سامسونگ مجهز شده است؛ چهار هسته در این پردازنده بر فرکانس 1.3 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 1.9 گیگاهرتز تنظیم شده‌اند. این دستگاه همچنین از پردازنده گرافیکی Mail-T760 بهره گرفته است.

می‌توان نتیجه بنچمارکی که پردازنده اکسینوس موجود در نوت اج کسب کرده را شبیه به امتیاز بنچمارک گلکسی نوت ۴ دانست اما همانطور که پیش‌تر گفتیم مدل مجهز به Snapdragon این گوشی امتیاز بسیار پایین‌تری را در بدست آورده است. 

note-edge

سامسونگ اخیرا تایید کرده که تعداد محدودی از دستگاه گلکسی نوت اج را عرضه خواهد کرد اما هنوز خبری از زمان دقیق عرضه این دستگاه وجود ندارد. به زودی اطلاعات بیشتری از زمان عرضه این دستگاه، مشخصات و قیمت گذاری این گوشی هوشمند جالب سامسونگ را به شما اطلاع خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات