خم کردن پرچم‌دارها: آیفون 6 در مقابل اچ‌تی‌سی One M8 و Moto X

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
قبل از عرضه آیفون ۶ پلاس، این ایده که مردم گوشی‌های خود را در دست بگیرند و آن‌ها را خم کنند، به نظر خنده دار می‌آمد.
تبلیغات

اما به تازگی تعدادی از افرادی که آیفون ۶ پلاس را تهیه کرده‌اند گفته‌اند که این دستگاه با گذاشته شدن در جیب‌های تنگ شلوار دچار خمیدگی در بدنه می‌شود. حال در ادامه با زومیت همراه باشید تا به پیشواز ویدیو‌هایی از خم شدن پرچم‌داران ۲۰۱۴ برویم.

امروز شبکه‌های اجتماعی مختلف یا از طرف کمپانی‌های مختلف به اپل کنایه زده‌اند یا افراد مختلفی مشغول به خم کردن دیگر گوشی‌های پرچم‌دار شده‌اند و با ضبط ویدیو آن را در یوتیوب به اشتراک گذاشته‌اند. سوال مهم دیگری که وجود دارد؛ آیا آیفون ۶ نیز همچون برادر بزرگتر خود با فشار آمدن به بدنه خیلی راحت خم خواهد شد؟ همچنین دیگر گوشی‌های هوشمند آلومینیومی در اثر فشار‌های مختلف چه تغییری ظاهری پیدا خواهند کرد؟ برای مثال اچ‌تی‌سی وان M8.

شاید این خم کردن گوشی‌های مختلف را کاری غیر علمی بدانید اما اگر فشاری که دست این شخص می‌تواند وارد کند را به عنوان یک واحد استاندارد اندازه‌گیری در نظر بگیریم، پیداست که آیفون ۶ به طور قابل توجهی بهتر از آیفون ۶ پلاس است. وان M8 نیز کمی با مشکل مواجه می‌شود و صفحه نمایش نیز به طور موقت از جای خود خارج می‌شود اما هیچ صدمه دائمی وجود ندارد. همچنین موتو ایکس در این مبارزه، مقاومت بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات