یکی از مدیران مایکروسافت وعده‌ی معرفی ویندوز 9 در هفته‌ی جاری را داد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد احتمال انتشار ویندوز ۹ در سی‌ام سپتامبر یعنی ۸ مهرماه منتشر شده، اما همچنان ردمونی‌ها جزئیاتی را در مورد مراسم ۸ مهرماه ارائه نداده‌اند، هرچند یکی از مدیران اروپایی مایکروسافت وعده‌ی معرفی ویندوز ۹  را در این مراسم داده است.
تبلیغات

Alain Crozier، مدیر مایکروسافت در کشور فرانسه در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد که ویندوز ۹ طی کنفرانسی که ۸ مهر‌ماه برگزار خواهد شد، معرفی شده و در دسترس علاقمندان خواهد گرفت تا نسخه‌ی پریویو آن را استفاده کنند. سخنان وی ابتدا توسط WPCentral و سپس توسط TechCrunch با برگردان از زبان فرانسه تایید شد.

مایکروسافت در مورد مراسم ۸ مهرماه بصورت رسمی اطلاعات روشنی ارائه نداده و این مراسم را حول تغییرات بعدی در مورد ویندوز و اطلاعات مورد نیاز برای مشتریان فنی و تجاری عنوان کرده است.

با توجه به حجم بالای تصاویر و اطلاعات منتشر شده در مورد ویندوز ۹ در هفته‌های جاری، عدم انتشار ویندوز ۹ در این مراسم کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. هنوز بحث‌های زیادی در مورد نام این سیستم‌عامل مطرح است، چراکه برخی از گمانه‌ها حکایت از این دارند که مایکروسافت استفاده از روش سنتی بکارگیری شماره در مقابل عبارت ویندوز را کنار گذاشته و تنها از ویندوز استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات