اختصاصی زومیت: اطلاعات Yoga Tablet 2 Pro، تبلت معرفی نشده لنوو با ویدیو پروژکتور داخلی

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
لنوو که با سیاست‌های صحیح خود توانست به قدرت اول دنیای PC بدل شود طی یکی دو سال اخیر سرمایه‌گذاری بزرگی بر روی صنعت موبایل داشته است. این غول چینی چندین مدل تبلت در سری‌های مختلف تولید کرده است و براساس اطلاعات اختصاصی که به دست زومیت رسیده، لنوو قصد دارد حداقل یک تبلت غول‌پیکر ۱۳ اینچی را با پردازنده‌ی مبتنی بر معماری x86 روانه بازار کند. این تبلت که قادر به اجرای اندروید و ویندوز است از یک ویدیو پروژکتور کوچک بهره می‌برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در باره‌ی تبلت معرفی نشده‌ی لنوو ارائه کنیم.
تبلیغات

یوگا تبلت 2 پرو حدودا 2 هفته دیگر معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که به زومیت رسیده، این تبلت رده بالا از زبان طراحی یوگا لنوو بهره می‌برد. شاخص‌ترین ویژگی این تبلت بهره‌گیری از یک پروژکتور داخلی در آن است که در کنار یک جفت اسپیکر استریو JBL آن را به یک تبلت چندرسانه‌ای عالی می‌کند. تا پیش از این معمولا لنوو تبلت‌های سری یوگا خود را در اندازه‌های ۸ اینچ و ۱۰ اینچ روانه بازار کرده بود، اما این بار احتمالا برای این ابزار خاص از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی استفاده خواهد کرد تا لذت فیلم دیدن در آن بیشتر شود. شنیدیم که رزولوشن نمایشگر این تبلت بسیار بالا خواهد بود. از این رو شاید شاهد یک تبلت QHD باشیم.

lenovo-yoga-tab-2-1

می‌دانیم که تبلت Yoga Tablet 2 Pro مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای Intel Atom خواهد بود. براساس اطلاعاتی که در صفحه‌ی یوتیوب لنوو منتشر شده احتمالا اشتون کوچر، طراح تبلت‌های یوگا و بازیگر سینما هالیوود در طراحی این محصول دخیل بوده است.

از آنجایی که تبلت لنوو به پردازنده‌ای اتم اینتل مجهز شده است، قادر است سیستم‌عامل اندروید یا ویندوز را اجرا کند. شاید لنوو این تبلت را در دو نسخه‌ی مستقل اندوریدی و ویندوزی روانه بازار کند یا اینکه این تبلت را با قابلیت بوت دوگانه‌ی ویندوز و اندروید عرضه کند.

قابلیت جالب دیگر تبلت جدید لنوو پشتیبانی از یک پروژکتور پیکو است که می‌توان از طریق آن هر زمان و در هر مکانی تصویر تبلت را روی دیوار یا هر سطح دیگری پخش کرد. حال باید دید لنوو تا چه حد در پیاده‌کردن این ایده موفق خواهد بود و تبلت اتمی این شرکت چقدر مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ به نظر می‌رسد لنوو به برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای تبلت‌های اندرویدی دارد. این اطلاعات به صورت اختصاصی توسط زومیت منتشر می‌شود و در صورتی که اطلاعات بیشتری به دستمان برسد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات