بهترین ویدیوی فاش شده از آیفون 6 تا کنون

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
شما هم مشتاق رونمایی از آیفون جدید هستید؟ ویدیو آن زودتر از رونمایی فاش شده است.
تبلیغات

فاش‌کنندگان از سراسر دنیا به هیچ عنوان در لو دادن قطعات، تصاویر، اطلاعات و حتی نمونه‌های سر هم شده‌ی کامل آیفون 6 طی هفته‌های گذشته کوتاهی نکرده‌اند. اما آخرین نمونه‌ی فاش شده که توسط اکانت کاربر روسی یوتیوب یعنی Rozetked ارائه شده، می‌تواند بهترین و واضح‌ترین تصاویر متعلق به آیفون 6 نسخه‌ی 4.7 اینچی باشد.

در این ویدیو، دوربین به آرامی سرتاسر دستگاه سر هم شده را پوشش می‌دهد و بر همین اساس می‌توانید نگاه خوبی به گوشه‌های خمیده، باندهای بزرگ آنتن، و کلید پاور جابجا شده داشته باشید. آنگونه که 9to5Mac متذکر می‌شود، شما همچنین قادر خواهید بود در این ویدیو نگاه مختصری به پنل جلویی سفید رنگ داشته و به مقایسه‌ی رنگ خاکستری فضایی آیفون 6 با آیفون 5s بپردازید (رنگ‌ها در هر دو دستگاه بسیار مشابه یکدیگر هستند).

تقریبا همه انتظار دارند اپل بصورت همزمان هر دو نسخه‌ی 4.7 اینچ و 5.5 اینچی آیفون 6 را در مراسم ۱۸ شهریور رونمایی کند و همچنین ساعت هوشمند اپل واچ نیز چشم‌های بسیاری را در انتظار خود گذاشته است. به نظر می‌رسد این مراسم به حدی بزرگ خواهد بود که اپل یک ساختار صحنه‌ی بسیار بزرگ برای آن ایجاد کرده است. بنابراین اگر تصور می‌کنید که تقریبا همه‌چیز را در خصوص آیفون‌های جدید اپل می‌دانید، اما به احتمال فراوان همچنان چند غافلگیری مهم در انتظارمان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات