دانلود کنید: نسخه‌ی نهایی iOS 8 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
اگر زومیت را دنبال کرده باشید احتمالا از تغییرات ایجاد شده در iOS 8 مطلع هستید. از ساعتی قبل سیستم‌عامل iOS 8 در اختیار بسیاری از کاربران اپل قرار گرفت تا بتوانند از جدیدترین امکانات ارائه شده در این نسخه، نهایت استفاده را ببرند.
تبلیغات

از چند ماه پیش نسخه‌های مختلفِ آزمایشی iOS 8 در اختیار کاربران قرار گرفت تا در صورت تمایل بتوانند امکانات نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل را مورد بررسی قرار دهند. امروز بالاخره انتظارها به پایان رسید و کاربران تلفن‌های آیفون 4s به بالا، آیپد ۲ یا جدیدتر، تمام آیپد مینی‌ها و آیپد تاچ نسل پنجم به بعد موفق شدند تا نسخه‌ی نهایی iOS 8 را بر روی ابزار خود نصب کرده و از آن استفاده کنند.

اگر شما یکی از ابزارهای ذکر شده را در اختیار داشته باشید حالا می‌توانید نسخه‌ی جدید iOS را بر روی ابزار خود نصب کنید. توجه داشته که قابلیت Handoff که یکی از جالب‌ترین امکانات iOS 8 تنها با نسخه‌ی Mac OS X Yosemite و کامپیوترهای مک کار خواهد کرد. برای استفاده از این قابلیت باید تا ماه آینده صبر کنید. چراکه هنوز نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل Yosemite منتشر نشده است.  Handoff فعالیت‌های شما را بین کامپیوتر مبتنی بر یوسمیتی و iOS 8 به سادگی همگام می‌کند.

پیش از نصب نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS مطمئن شوید که حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی ابزار شما وجود دارد و سپس در تنظیمات وارد بخش General و پس از آن Software updates شوید. البته اگر مایل نباشید که بصورت مستقیم بسته‌ی بروز رسانی را بر روی ابزار خود دریافت کنید می‌توانید از طریق نرم‌افزار iTunes بسته‌ بروز رسانی را که حدود ۱.۵ گیگابایت حجم دارد دریافت کنید.

اگر iOS 8 را بر روی آیفون، آیپد یا آیپاد خود نصب کرده‌اید تجربیات خود را با دیگر زومیتی‌ها در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات