Halo: Reach به صورت رایگان برای مشترکین گلد ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار گرفت

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت برای رضایت‌مندی هرچه بیشتر کاربرین کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ ٬ چندی است طرحی را اجرا کرده که طی آن هر ماه ۲ بازی شاخص این کنسول را به‌صورت رایگان به مشترکین گلد هدیه می‌دهد. حال در ادامه‌ی این طرح٬ از امروز بازی محبوب Halo: Reach دردسترس این کاربران قرار گرفته است.
تبلیغات

شوتر اول شخص استودیو بانجی که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده بود٬ آخرین بازی از سری هیلو بود که توسط این استودیو ساخته شد و جزو برترین عناوین کنسول ایکس ‌باکس ۳۶۰ و نسل هفتم لقب گرفته بود. این عنوان هم‌اکنون جایگزین بازی رایگان قبل به‌نام Monaco: What's Your Is Mine قرار گرفت و تا ۱۵ روز دردسترس برای دانلود قرار خواهد داشت.

نکته‌ی جالب در مورد عرضه‌ی این بازی٬ همزمانی آن با انتشار بازی جدید استودیو بانجی یعنی Destiny است که به‌صورت مولتی‌پلتفرم برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه شده است. در هر صورت اگر این بازی را تجربه کرده بودید و خواهان تجربه‌ی دوباره‌ی آن هستید٬ یا به هر دلیلی این عنوان را از دست داده بودید و علاقه دارید نسخه‌ی اوریجینال آن را به‌صورت دیجیتال دراختیار داشته باشید٬ هم‌اکنون فرصت دارید تا آن را دانلود و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات