ایکس‌باکس 360 با تخفیف‌های باور نکردنی ارائه خواهد شد

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت پس از ماه‌ها تمرکز و تبلیغات گسترده بر روی کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وان٬ این بار نیم‌نگاهی به کنسول قبلی خود انداخته است و قصد دارد دو باندل ارزشمند و ویژه از کنسول نسل هفتمی ایکس‌باکس 360 را برای فروش در خرده‌ فروشی‌های حراجی با تخفیف‌های ویژه٬ عرضه کند.
تبلیغات

باندل ۵۰۰ گیگابایتی این کنسول به همراه خود یک نسخه‌ی فیزیکی از عنوان Call of Duty: Ghosts و کد دانلود نسخه‌ی دیجیتالی Call of Duty: Black Ops 2 را خواهد داشت. مایکروسافت علاوه بر این دو بازی٬ یک ماه اشتراک Gold ایکس‌ باکس لایو نیز برای این خریداران در نظر گرفته است. کسانی که از خرده‌ فروشی وال‌مارت اقدام به خرید کنند٬ کنسول و کنترلر به رنگ ویژه‌ی آبی تیره با لبه‌های آبی روشن دریافت خواهند کرد.

Xbox 360 Value Bundle Banner
Xbox 360 Value Bundle

باندل بعدی مخصوص هواداران حسگر حرکتی کینکت است. این بسته حاوی یک عدد کنسول ایکس ‌باکس ۳۶۰‌ با حافظه داخلی ۴گیگابایت٬ یک حسگر حرکتی کینکت و سه دیسک بازی Forza Horizen ،Kinect Sports و Kinect Adventures خواهد بود.

Xbox 360 Value Bundle 2

هر دوی این بسته‌ها به قیمت ۲۴۹ دلار از هفته‌ی آینده در فروشگاه‌های معتبر برای پوشش بازار این کنسول تا انتهای سال جاری عرضه می‌شوند. مایکروسافت در اطلاعیه‌ی خود اظهار داشت که بیشتر این باندل‌ها برای بازار خارج از آمریکا عرضه خواهد شد ولی هنوز اشاره‌ به خرده فروشی‌ خاصی نکرده است.

در یک سال اخیر مایکروسافت تمرکز خود را بیشتر معطوف به ایکس‌باکس وان کرده است و کنسول ایکس‌باکس 360 که بیش از ۸۴ میلیون دستگاه از آن در سراسر دنیا فروش رفته است٬ کم‌کم به حاشیه رانده شده است. باید دید آیا مایکروسافت غیر از عرضه‌ی باندل٬ برنامه‌ای برای انتشار بازی‌های جدید درنظر دارد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات