ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن ۴ با روکش طلا: قیمت ۱۳ هزار دلاری برای کنسول‌های کلکسیونی!

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر پول کف جیبتان زیادی کرده و برایتان هیچ مسئله‌ای ندارد که ۱۳ هزار دلار ناقابل برای خرید کنسولی نسل هشتمی با روکش طلا پرداخت کنید٬ می‌توانید همین لحظه دست به کار شوید و این کنسول های لوکس را تهیه کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا خرده فروشی Jumbo Electronics که در امارات متحده‌ی عربی واقع شده است٬ در لیست فروشگاهی خود «اولین کنسول‌های گیمینگ طلایی‌» را قرار داده و در همایش Games14 که آن هم در امارات اجرا می‌شود٬ رونمایی رسمی خواهد شد.

نسخه‌ی ویژه‌ی ایکس‌ باکس وان و پلی ‌استیشن ۴ که این خرده فروشی عرضه می‌کند٬ روکشی از جنس طلای رنگی دارد. طلای رنگی مخلوطی از طلا و درصد بالایی از مس است که باعث می‌شود طلا به رنگ‌های مختلفی دربیاید. طراحی روکش این کنسول‌ها برعهده‌ی جواهرسازی مطرح ایتالیایی Gatti بوده است. جنس بدنه‌ی بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز٬ از این کنسول‌ها وسایل لوکس و ارزشمندی پدید آورده است. قیمت دقیق این محصولات کلکسیونی ۱۳٫۷۰۰ دلار است.

Gold Console

با این‌که این خرده فروشی به محصول خود لقب اولین داده است٬ ولی قبلا هم شاهد کنسول‌های طلایی بودیم.برای مثال خرده فروشی Boutique قبلا اقدام به فروش نسخه‌ی طلایی ایکس‌باکس وان به قیمت ۱۰ هزار دلار کرده بود.

غیر از کنسول‌های طلایی٬ به وفور اسمارت‌فون های طلایی نیز به چشم می‌خورند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات