مایکروسافت: در سال 2014 بیش از ۲۲ گوشی هوشمند مبتنی ویندوز فون معرفی شده است

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
بدون تردید سال 2014 سال بسیار مهمی برای پلتفرم ویندوز فون بوده است. غول ردموند امروز اعلام کرد که این شرکت از ماه فوریه تا کنون موفق شده 14 تولیدکننده‌ی جدید را به لیست شرکای سخت‌افزاری خود اضافه نماید. نتیجه‌ی این مساله، افزوده شدن بیش از 22 دستگاه مبتنی بر ویندوز فون به این خانواده بوده که البته لومیاهای جدید و نیز HTC One (M8) for Windows نیز از آن جمله هستند.
تبلیغات

 علاوه بر دستگاه‌های ویندوز فونی جدید که از سوی کمپانی‌های شناخته شده تولید شده‌اند، اکنون شاهد گوشی‌هایی از سازندگانی نظیر (Archos ،BLU ،Kazam ،New Generation Mobile (NGM و Yezz نیز هستیم. تا کنون در مورد اغلب این دستگاه‌ها برای شما نوشته‌ایم که البته به خاطر نام و نشان نه چندان شناخته شده، ممکن است چندان در خاطرتان نباشد. البته تا کنون در خصوص اولین دستگاه مبتنی بر ویندوز فون NGM که NGM Harley-Davidson نامیده می‌شود صحبتی به میان نیامده که اکنون به آن خواهیم پرداخت.

NGM-Harley-Davidson

مایکروسافت می‌گوید که NGM Harley-Davidson برای بازار ایتالیا تولید شده و از اوایل ماه اکتبر در بازار این کشور عرضه خواهد شد. همانطور که از نام این دستگاه نیز مشخص است، این گوشی هوشمند در همکاری با شرکت معروف سازنده‌ی موتورسیکلت‌های آمریکایی یعنی Harley-Davidson تولید شده است. این گوشی یک محصول با تولید محدود است که از لوگوی Harley-Davidson در قسمت پشتی بهره می‌برد و به ویندوز فون 8.1 مجهز شده است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پردازنده‌ی اسنپدراگون 400، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، و 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش به کمک کارت حافظه نام برد. قیمت این دستگاه از 249 یورو آغاز خواهد شد.

NGM-Harley-Davidson2

گفته می‌شود که مایکروسافت احتمال دارد سیلاب «فون» را از عبارت ویندوز فون حذف کرده و به پلتفرم موبایل خود نیز همان اسم «ویندوز» را اطلاق کند. همچنین این شرکت در آینده نزدیک برند نوکیا را از همراهی نام لومیا محروم خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات