Electronic Arts علاقه‌‌مندی خود را برای استفاده از اپل‌واچ در بازی‌های ویدیویی اعلام کرد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بازی‌سازی Electronic Arts اولین واکنش خود را نسبت به کنفرانس اپل و مخصوصا اپل‌واچ نشان داد و ظاهرا برنامه‌هایی برای استفاده از این محصول در بازی‌های ویدیویی دارد. در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فرانک گیبیاو (Frank Gibeau) مدیر بخش موبایل شرکت EA در مصاحبه‌ی جدید خود در وب‌سایت CNET تایید کرد که این شرکت علاقه‌ی بسیاری به محصول جدید اپل دارد. وی در ادامه اظهار داشت که دو تیم در شرکت ما مشغول به کار بر روی تکنولوژی‌های گیمینگ پوشیدنی هستند و چند طرح و نمونه‌ی اولیه به راحتی می‌توانند با اپل‌واچ تطابق پیدا کنند. برای مثال می‌توان از قابلیت‌های ردیابی سلامت و آمادگی‌جسمانی اپل‌واچ برای بازکردن برخی محتواهای بازی‌های آیفون استفاده کرد.

 مدیر بخش موبایل شرکت EA در مورد گسترش گجت‌های پوشیدنی در صنعت بازی‌های موبایل می‌گوید:

یکی از چیزهایی که مارا شیفته‌ی صنعت بازی‌سازی برای موبایل می‌کند٬ گسترش گجت‌های پوشیدنی و ظهورشان به عنوان پلتفرم بازی است. ما فکر می‌کنیم که تازه در ابتدای این راه هستیم. کافی است نگاهی به Oculus و ارتباطش با فیس بوک بیاندازید و در سمتی دیگر Google Glass. اما حال اپل نیز خود را وارد این بازی کرد و با رونمایی از اپل‌واچ٬ پتانسیل و قابلیت‌های منحصر به فرد برای استفاده از این تکنولوژی‌ها افزایش پیدا کرد و ما با اطمینان و باور بیشتری ‌می‌توانیم تجربه‌ی گیمینگ بهتری ارایه بدهیم.

وی در آخر اضافه کرد :‌ همانطور که گفتم ما بسیار از این مساله خرسند هستیم. ما فکر می‌کنیم که هنوز اول راه هستیم٬ ولی برای شرکت ما٬ ظهور یک پلتفرم جدید بازی بسیار قانع‌کننده خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با ظهور گجت‌های پوشیدنی جدید، تعامل با ما با بازی‌ها نیز دستخوش تحولات اساسی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات