تصاویر جدید از بدنه‌ی آیفون 6: کلید کنترل صدای کوتاه شده، لوگوی ضدخش اپل و دوربین برجسته

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
تا کنون تصاویر بسیار و یک ویدیو از قطعات سازنده‌ی آیفون 6 مشاهده کرده‌ایم که اگرچه هیچ یک نمایانگر پرچمدار جدید اپل در حالت تمام و کمال نبوده اما ذهنیت کامل و مناسبی در خصوص این گوشی هوشمند در اختیارمان گذاشته است. Feld & Volk که نسخه‌های لوکس آیفون را تولید می‌کند اکنون تصاویر جدیدی از قاب پشتی آیفون 6 ارائه کرده که جزئیات جدیدی را می توان از دل آن کشف کرد.
تبلیغات

 در تصاویر جدید که متعلق به شاسی و بدنه‌ی آیفون 4.7 اینچی است به خوبی می‌توان جای کلیدهای کنترل صدا را تشخیص داد که شاهد تغییر کوچکی بوده که موجب ارتفاع کمتر آن در گوشه‌ها و کاهش احتمال تغییر ناخواسته‌ی حجم صدا خواهد شد.

iphone 6 recessed volume

این کاهش ارتفاع و تغییر جزئی در بدنه‌ی منتسب به آیپد ایر ۲ نیز مشاهده شده است. تصاویر ارائه شده توسط Feld & Volk همچنین نمایانگر نحوه‌ی قرارگیری لوگوی اپل به شکل تعبیه شده در پشت دستگاه نیز هست که اپل از زمان آیفون اصلی در سال 2007 تا کنون از آن استفاده نکرده بود. منبع این تصاویر می‌گوید که شیوه‌ی قرارگیری لوگوی اپل در پشت آیفون 6 بسیار شبیه به همان چیزی است که در آیفون اصلی شاهدش بودیم با این تفاوت که لوگوی جدید از جنس نوعی فلز بسیار مقاوم در برابر خراشیدگی ساخته شده که گمان می‌رود آلیاژ فلز مایع باشد؛ اگرچه در حال حاضر مدرکی بر تایید این مدعا در دست نیست.

iphone 6 embedded logo

تصویر ارائه شده‌ی دیگر، نشان‌دهنده چیزی است که به نظر حلقه‌ی خارجی دوربین بوده و بر اساس آنچه گزارش می‌شود، با قطر 6.66 میلی‌متری خود به خوبی در حفره‌ی مربوط به دوربین در پشت کیس دستگاه انطباق پیدا می‌کند. طراحی‌های فاش شده و نیز طرح‌های اولیه‌ی فیزیکی ساخته شده از نسخه‌ی 5.5 اینچی آیفون 6 نشان‌دهنده‌ی این مساله هستند که ممکن است در این دستگاه همچون آنچه در آیپاد تاچ فعلی می‌بینیم شاهد بیرون زدگی دوربین پشتی آیفون باشیم. اما تا کنون تمامی اطلاعات و تصاویر فاش شده اشاره به دوربین صاف و یکدست با بدنه در نسخه‌ی 4.7 اینچی آیفون 6 داشته‌اند. بنابراین همچنان باید منتظر بمانیم تا در نهایت مشخص شود آیا لنز دوربین آیفون 6 بصورت کامل با بدنه‌ی آن تراز خواهد شد یا خیر.

iphone 6 camera ring

در نهایت تصویری نیز از کابل بلند و انعطاف پذیری که پیش‌تر نیز در تصاویر فاش شده‌ی قبلی دیده بودیم بدست آمده است. همچون اطلاعات فاش شده‌ی قبلی، Feld & Volk حدس می‌زند که این قطعه به کلید خانگی دستگاه مربوط است. اما با در نظر گرفتن طول این بخش، حتی ممکن است این قطعه در حقیقت مربوط به نسخه‌ی جدید آیپد بوده و ارتباطی با آیفون 6 نداشته باشد.

اپل به هیچ عنوان در خصوص این شایعات یا حتی اختصاص داشتن مراسم سالانه‌ی 9 سپتامبر به معرفی آیفون جدید سخن نمی‌گوید. هنوز هم بطور قطعی مشخص نیست که آیا نسخه‌ی 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آیفون 6 بصورت همزمان معرفی خواهند شد یا خیر. بر اساس الگوی سال‌های قبل، حداقل باید انتظار موج اول عرضه‌ی آیفون 4.7 اینچی را حداکثر تا یک هفته و نیم پس از مراسم معرفی داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات