رشد فوق‌العاده‌ فروشگاه ویندوز فون: ۳۰۰٫۰۰۰ اپلیکیشن، اضافه شدن ۱٫۳۰۰ اپلیکیشن در روز

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت امروز تایید کرد که تعداد اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه ویندوز فون از مرز ۳۰۰٫۰۰۰ عبور کرده است. اگر به نمودار رشد تعداد اپلیکیشن‌های این پلتفرم دقت کنید متوجه شیب شدید افزایش اپلیکیشن‌ها در یک ماه گذشته می‌شوید.
تبلیغات

مایکروسافت آخرین بار در ۱۴ جولای نسبت به ارائه آمار و ارقام مربوط به فروشگاه ویندوز فون اقدام کرد و در آن زمان تعداد اپلیکیشن‌ها ۲۷۰٫۰۰۰ عدد عنوان شد. حال در کمتر از یک ماه نزدیک به ۳۰ هزار اپلیکیشن به این فروشگاه اضافه شده است. این آمار نشان دهند آن است که بصورت متوسط روزانه حدود ۱٫۳۰۰ اپلیکیشن به پلتفرم ویندوز فون اضافه می‌شود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که بازی‌ها و برنامه‌های موجود در فروشگاه ویندوز فون بیش از ۴ میلیارد بار دانلود شده‌اند.

خبر خوش برای کاربران پلتفرم موبایل مایکروسافت اینکه تعداد APIها نیز به شکل خیره‌کننده‌ای افزایش یافته تا توسعه دهندگان بتوانند از سرویس‌های یکدیگر در برنامه‌های خود استفاده کنند.

با افزایش نفوذ ویندوز فون بین کاربران تلفن‌های هوشمند، توسعه دهندگان نیز بیش از پیش تشویق می‌شوند تا اپلیکیشن‌های خود را برای پلتفرم موبایل مایکروسافت ارائه کنند. حال باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت می‌تواند رکورد حدود ۱ میلیون اپلیکیشن اندروید یا iOS را بشکند یا خیر!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات