چگونه نشانگر وضعیت شارژ باتری در اندروید را شخصی‌سازی کنیم؟

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
با این روش وضعیت شارژ باتری را در ابزارهای اندرویدی سفارشی کنید.
تبلیغات

آیا جزو دسته‌ای از افراد هستید که بطور مرتب به نمایشگر وضعیت باتری دستگاه اندرویدی خود نگاه می‌کنید و آرزو می‌کنید که کاش این نمایشگر کمی رنگی‌تر و هوشمند‌تر بود یا حداقل تا این اندازه خسته‌کننده و تکراری نبود؟ حالا این رویای شما به کمک ویجت‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

توجه: این مقاله بیشتر مناسب کسانی است که تازه با محیط اندروید و گوشی‌های هوشمند آشنا شده‌اند. درصورتیکه با محیط اندروید آشنایی داشته باشید، شاید این مقاله برای شما حاوی نکته‌ی خاصی نباشد.

اگرچه استفاده از ویجت ها باعث تغییر شکل نمایشگر باتری پیش‌فرض نمی‌شوند ولی آن‌ها بعنوان دومین نمایشگر وضعیت شارژ باتری در صفحه‌ی خانه شما قرار می‌گیرند.

اگر در پلی‌استور گوگل عبارت «Battery Widget» را جستجو کنید بدون تردید ویجت مورد علاقه خود را پیدا می کنید، بسیاری از این ویجت‌ها رایگان هستند والبته برخی هم پولی‌اند ولی در هر دو حالت ویجت‌ها بسیار جالب و جذاب هستند.

بعد از دانلود و نصب یک ویجت، این ویجت بصورت خودگار بر روی صفحه‌ی خانگی شما قرار نمی‌گیرد بلکه شما باید با رفتن به منوی اپلیکیشن‌های خود و انتخاب تَب ویجت‌ها، به جستجوی ویجتی که دانلود کرده‌اید، بپردازید.

How-to-customize-your-Android-battery-status-indicator-01

وقتی ویجت مورد نظر خود را پیدا کردید روی آن کلیک کرده و برای لحظاتی دست خود را روی آن نگاه دارید تا ویجت مورد نظر شما به صفحه‌ی خانگی شما منتقل گردد. حالا می‌توانید محل قرارگیری آن را تغییر داده، اندازه آن را عوض کنید و برای مشاهده‌ی بهتر آن یک والپیپر مناسب برای تصویر پس‌زمینه انتخاب کنید.

How-to-customize-your-Android-battery-status-indicator-02

در ادامه برخی از ویجت‌های گوگل‌پلی برای وضعیت شارژ باتری را مشاهده می‌نمایید.

1-Customized Battery

2-Gauge Battery Widget 2014

3-Kitten Battery

4-Battery Widget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات