تکچرخه ای ۲۹۵ دلاری به عنوان جایگزین Segway

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
این بار تجربه‌ای متفاوت از یادگیری تکچرخه‌ای به نام Pinwheel را تنها در عرض نیم ساعت بیاموزید.
تبلیغات

یادگیری دوچرخه‌سواری برای بسیاری از ما بسیار خاطره انگیز و دوست داشتنی است. اگر این خاطرات را دوست دارید می‌توانید این بار تجربه‌ای متفاوت از یادگیری تکچرخه‌ای به نام Pinwheel را تنها در عرض نیم ساعت بیاموزید. این گجت ۲۹۵ دلاری یکی از جالب ترین چیزهایی بود که در نمایشگاه Computex امسال در دسترس علاقه مندان گرفته بود.

همانطور که انتظار می‌رود برای کنترل این تک‌چرخه و حرکت به جلو کافی است به جلو خم شوید و برای حرکت به عقب نیز کافی است قدری به سمت عقب متمایل شوید. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، البته بهتر است پیش از حرکت با چنین سرعتی به خوبی بر دستگاه مسلط باشید و از عواقب چنین سرعتی آگاهی لازم را پیدا کنید!

Pinwheel

دور زدن با پین‌ویل قدری مشکل است بنابراین اگر در پارک کردن مشکل دارید، مشکلتتان با این تک‌چرخه بیشتر هم خواهد بود! البته طراحان با در نظر گرفتن این موارد جنس بدنه‌ی آن را به اندازه‌ی کافی محکم و ضربه پذیر در نظر گرفته اند تا با برخوردهای عادی شما دستگاه دچار مشکل نشود. بنابراین به احتمال زیاد تا زمانی که طرز کار با این دستگاه را یاد بگیرید تک‌چرخه تان سالم خواهد ماند، اما اینکه شما جان سالم در ببرید مساله دیگری است! پس گذاشتن کلاه ایمنی در ابتدای کار از ضروریات است.

وزن این تک‌چرخه قدری بیش از ۱۰ کیلوگرم است بنابراین جابجایی آن چندان دشوار نخواهد بود، حتی برای راحتی بیشتر یک دسته بر روی آن طراحی شده تا جابه‌جایی با دست هر چه آسان‌تر صورت پذیرد. بسته باتری آن نیز قابل تعویض است و در آن درگاه USB نیز برای اتصال دستگاه‌های دیگر همچون تلفن همراه یا تبلت در نظر گرفته شده است. تنوع رنگ‌بندی هم در ساخت این تک‌چرخه در نظر گرفته شده است و در شش رنگ متنوع در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات